Requi Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Har disse plassene lik lønn for en 18-åring? Om noen vet, hva er de? ..Og, hvor ville dere helst jobbe om dere hadde valget mellom: -Rema 1000 -Ica Maxi -Rimi -Bunnpris -Coop Mega -Kiwi -Dolly Dimples -Bugatti -Showtime -Narvesen Hva er timelønnen til en attenåring hos en matvarebutikk slik som Rema 1000, Ica Maxi, Mega, Rimi, Kiwi, Narvesen Og det samme hos kjeder som f. eks Bugatti, Dolly Dimples, Showtime (videobutikk), Hvor ville dere helst jobbe om dere hadde valget mellom disse f. eks? Endret 8. juni 2009 av Requi Lenke til kommentar
Arne Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Sist gang jeg sjekket, var timelønnen på Spar litt over 120 kroner. Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hva er timelønnen til en attenåring hos en matvarebutikk slik somRema 1000, Ica Maxi, Mega, Rimi, Kiwi, Narvesen Og det samme hos kjeder som f. eks Bugatti, Dolly Dimples, Showtime (videobutikk), Hvor ville dere helst jobbe om dere hadde valget mellom disse f. eks? Kommer an på om du leverer inn vitnemål for uttdanning osv. Uten vitnemål, mindre lønn. Narvesen ville jeg ikke anbefale, da de fleste der opererer med forskjellig lønn siden mange av narvenskioskene er fracnhie basert. Eg jeg kjenner har fagbrev i yrket og tjente mindre enn 100 kr timen på narvesen. Dersom butikken har tariff, er det en bestemt minstelønn du har krav på. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Sist gang jeg sjekket, var timelønnen på Spar litt over 120 kroner. Hvor kan man finne ut av slike ting? Endret 6. juni 2009 av Requi Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Som regel tariff, og da ligger timeslønnen til en over 18 år på rundt 125 kr nå. Den ble endret her for litt siden, og gikk opp med ca. 5 kr Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hva er timelønnen til en attenåring hos en matvarebutikk slik somRema 1000, Ica Maxi, Mega, Rimi, Kiwi, Narvesen Og det samme hos kjeder som f. eks Bugatti, Dolly Dimples, Showtime (videobutikk), Hvor ville dere helst jobbe om dere hadde valget mellom disse f. eks? Kommer an på om du leverer inn vitnemål for uttdanning osv. Uten vitnemål, mindre lønn. Narvesen ville jeg ikke anbefale, da de fleste der opererer med forskjellig lønn siden mange av narvenskioskene er fracnhie basert. Eg jeg kjenner har fagbrev i yrket og tjente mindre enn 100 kr timen på narvesen. Dersom butikken har tariff, er det en bestemt minstelønn du har krav på. Så lite med fagbrev i butikkfaget? Vet at de bedriftene som følger tariff skal faglært ha lønnstrinn 6, dvs rundt 146,- timen + 8,- i fagbrevtillegg. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Har disse plassene lik lønn for en 18-åring? Om noen vet, hva er de? .. Og, hvor ville dere helst jobbe om dere hadde valget mellom: -Rema 1000 -Ica Maxi -Rimi -Bunnpris -Coop Mega -Kiwi -Dolly Dimples -Bugatti -Showtime -Narvesen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har disse plassene lik lønn for en 18-åring? Om noen vet, hva er de? ..Og, hvor ville dere helst jobbe om dere hadde valget mellom: -Rema 1000 -Ica Maxi -Rimi -Bunnpris -Coop Mega -Kiwi -Dolly Dimples -Bugatti -Showtime -Narvesen Svært som du kan velge og vrake når det er finanskrise? Du er neppe den eneste som søker jobb i butikkene. Snakket nylig med en butikksjef i Tromsø som på kort tid har fått inn over 100 søknader. Du skal være glad dersom du får deg jobb i én av butikkene du nevner, og for å si det slik: tariffen for butikk er stort sett lik overalt. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Joda Thomas, men tilbake til spørsmålet mitt (alle dere andre også). Hvor ville dere ha jobbet om det gjaldt dere? Dette blir min første ordentlige jobb (utenom avisbud etc). Jeg har btw blitt oppringt av Bugatti, og skal inn til intervju om noen dager > Er det slik at jeg _må_ bestemme meg om jeg vil starte rett etter intervjuet (om de godtar meg)? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Vel, det vanligste meg bekjent er at de gir deg et tilbud de gjerne vil ha svar på innen en stund. Selv ville jeg jobbet på Spar eller Meny, siden det er de butikkene som ofte utmerker seg i positiv retning med tanke på selve butikken og hvor fint det er osv. Men det er min mening da. Har du virkelig fått jobbtilbud fra alle de plassene der? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ser ut som om det er en svensk klesbutikk på karl johan. Ikke at jeg har hørt om den før akkurat, men fant det på google. Den er på palleet tror jeg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det er også et gatekjøkken i Trondheim. Er det klesbutikk: Go for it, om du liker den slags. Er det gatekjøkken: Hold deg langt unna, er mitt tips. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Er det slik at du har fått tilbud om plass ved alle disse butikkene? Det kan fort bli et nesten tresifret antall søkere på jobber på alle disse stedene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå