blomstkraft Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hello! Har en ca 2 år gammel pc som går varm etter at den har stått på en stund, trodde det var CPU-kjøleren og kjøpte en ny en, men det ble ikke så stor forandring.. CPUen ligger på 50+ grader i bios.(41 grader uten kabinett :!: ) Så da lurer jeg på om hovedkortet tar kvelden snart HK: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326085 CPU: https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331906 Har ikke så lyst til å kjøpe nytt HK før jeg vet at det er det som ligger får døden.. Tusen takk hittil :=) Lenke til kommentar
Christerm Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 La du på ny kjølepasta når du byttet cpu-kjøler? :-) Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 La du på ny kjølepasta når du byttet cpu-kjøler? :-) Jepp, har tatt den av og på 2 ganger nå Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 50 grader er aldeles ikke gale, hvertfall ikke med en 90nm-prosessor. Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 50 grader er aldeles ikke gale, hvertfall ikke med en 90nm-prosessor. I biosen tror jeg det er ganske feil da, slår seg sikkert av på 80 grader, blir jo varmere igjen i windows Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Har du montert kjøleren skikkelig da? Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Har du montert kjøleren skikkelig da? Den var varmere på den forige kjøleren, så det skal ikke ha noe med det å gjøre /: (Ja, jeg monterte den skikkelig, måtte montere den gæli vei da men, np ) Endret 6. juni 2009 av blomstkraft Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Er det CPu som går varm ? Ikke bios chipet ? 50 er jo ikke noe temperatur Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Er det CPu som går varm ? Ikke bios chipet ? 50 er jo ikke noe temperatur Det CPUen som går varm ja, vet ikke hvor jeg får sjekket chipset temperaturen :/ Endret 6. juni 2009 av blomstkraft Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Står i bios et eller annet sted i det minste. Hvis maskina konker på 50 grader så har du en maskinvare feil Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Står i bios et eller annet sted i det minste. Hvis maskina konker på 50 grader så har du en maskinvare feil Den konker ikke på 50 grader, men den stiger vel over 50 grader om jeg kjører opp windows ... ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå