Nidaroo Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Har en billig og enkel GPS til sånn av og til bruk når jeg trenger den. Og jeg oppdaterte kartet på den for et par uker siden. Og merket i ettertid at kartet og satelittene ikke fungerer nå. Hva kan jeg egentlig gjøre for å få den til å fungere igjen? Evt. å tilbakestille den til sånn den var før jeg oppdaterte den. Skal på tur om et par timer, og hadde vært bra om jeg hadde fått den til å fungert! Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 La den ligge med fri sikt til himmels i min halv time, hvis du ikke får inn signaler da så kan du vurdere andre ting. Vil jo tro at den søker.... Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg latt den stå i timevis ute under bar himmel. Men det hjelper ikke. Tydeligvis den oppdateringen som gjorde dette. Så noen som vet om en enkel måte å tilbakestille "oppdateringen" jeg tok? Lenke til kommentar
nestenfjell Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Prøv en reset.Hold inne høgre nedre hjørne og slå på. Følg så anvisninga. Endret 8. juni 2009 av nestenfjell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå