Kalle Klon Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Skulle kjøpe en kvadratmeter med 5mm Plexi glass, helt til jeg fant ut at det koster 530 kr. Det var på Glass og Ramme As. Er plexi glass så dyrt ? Eller er det noen andre plasser det ikke er så dyrt? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hvorfor så tjukt? Og forresten, 530 er ikke SÅ dyrt, men du kan jo spør en eller annen glassmester e.l lignende om han har noen større plaster til overs. Bare sammenlign med prisene pr cm2 på f.esk microplex eller 3dfxcool, så ser du at prisen ikke er HELT forferdelig Faktisk ganske grei.. Men kjøp heller ca. 3mm hvis det bare er til vindu e.l Lenke til kommentar
Kalle Klon Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Skal faktisk lage et helt kabinett av det. Den må nesten vere så tykk for at det skal gå an og feste skruer og slikt. Det går kanskje med 4mm.. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Er mange glassmestre som tar rått betalt for plexi ja, men det finnes også de som har snille priser Forøvrig vil jeg anbefale lexan framfor akryl da førstnevnte ikke blir så lett ripete osv. Fordelen med akryl er prisen. og så har man alltids busskur da, men det er ikke helt lovlig Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Er mange glassmestre som tar rått betalt for plexi ja, men det finnes også de som har snille priser Haha, jeg må nesten le av folk som kjøper plexi glass, jeg har vært hos den "lokale" glassmesteren 3 ganger, og har fått plexi plater på LANGT over 1m2 Han er grei ass... Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Er nesten blitt litt venn med glassmesteren min jeg. Er veldig kjekt, får alt gratis, først var det en 65x50x3 cm bleket plate, og så noen biter på 4mm(mer enn nok til en GlowPad). Skal dit i morgen og tror jeg, trenger noe 6 mm biter. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 er ikke glass og ramme as et firma som selger rammer og sånt a? ahaha jeg fikk min bit på 60x45 cm til vindu for 150 spenn... og det var med rabatter fordi skolen til en kamerat kjøpte den og solgte den til meg videre. måtte nok ut med en 250 for den plata hvis jeg hadde kjøpt aleine... Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 På min gamle kasse brukte jeg laminert glass, var 6mm da. Men det er solid og det knuser ikke.. Kosta 30kr for en stor plate, husker ikke måla. Men passa fint til bigtower. :smile: Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 hvor hvor? hvis du ikke bor altfor langt unna kan du godt få kjøpe for meg Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 ah send med posten da faen så billig har jeg da aldri opplevd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå