jahas Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Hva synes dere om det? Jeg synes dette er helt bak mål. Ungene må få lov til å ha litt privatliv, selv om de sikkert ikke har noe å skjule. Endret 12. juni 2009 av jj_89 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hehe, mamma har facebook, men har sagt helt klart i fra at hun IKKE vil ha verken meg eller brodern som venner.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg er nå kanskje for gammel til å ha noe å skjule for mine foreldre, men jeg har da begge samt venner av mine foreldre og meg på fjesboka. Aldri vært noe problem med hverken privatliv eller annet Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Mamma er på facebook, hun la meg til som venn men jeg avslo. Skjønner meg ikke på folk som lar hele familien se hva de skriver og gjør osv Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det burde jo være helt opp til barna... Skal foreldrene "tvinge" dem til å legge dem til som vener? Jeg har bare sagt til mamma at hu gjerne kan legge meg til, men jeg kommer aldri til å akseptere hu. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg er nå kanskje for gammel til å ha noe å skjule for mine foreldre, men jeg har da begge samt venner av mine foreldre og meg på fjesboka. Samme her. Problemet oppstår vel først når foreldre krever å få legge en til uten at en vil. På en annen side, er det mange som har det sånn? Det første som slår meg er fyllebilder fra fredagskvelden, den fella gikk broren min i. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Du legger vel ikke ting som er for private for foreldrene dine på wall'en din uansett? Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg har både mamma og pappa som venn på facebook, men tviler på at de snoker rundt på profilen min. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg har både mamma og pappa som venn på facebook, men tviler på at de snoker rundt på profilen min. Hehe, sikker på at de ikke opprettet en profil nettopp for å snoke på din? Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg ser ikke problemet egentlig, det må være opp til den enkelte å bedømme om de vil svare ja på en forespørsel. Og andre part må kunne akseptere at sønnen/dattera ikke vil ha foreldrene snikende på profilen. Jeg hadde bare syntes at det var kult hvis mine foreldre hadde lagt med til på facern, det mest fordi de ikke har pc, men også for at jeg begynner å bli såpass gammel at jeg ikke bryr meg så mye om de finner ut hva jeg har gjort denne dagen/helga/whatever. Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hmmm. Burde man ikke la være å si ting til hele verden (som du i praksis gjør eller risikerer å gjøre ved å skrive det på Facebook) som du ikke tør å si mens manna hører på? Lenke til kommentar
Basmira Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg synes det er flott at flere foreldre kommer seg på Facebook, det er jo noe alle kan gjøre hvis de har lyst. Mine foreldre har ikke profil på Facebook, men den ene bestemoren min og et knippe onkler/tanter har det, og det er bare gøy! Hvis det er bilder eller informasjon om deg som det er for flaut å vise/fortelle om til mamma og pappa, da er det i hvert fall dumskap å ha det liggende fremme for halve verden å se på Facebook. Har du først lagt det ut på nettet, er det umulig å fjerne helt. Åpenhet og ærlighet er det beste! Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det ultimate svaret er limited profile. De vil tro du har lagt dem til, men de vil ikke kunne gjøre noe som helst inne der. Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det er ingen problem at dei legger til sønn/datter på Fjesbok Det som faktisk er eit problem er vist dei TVINGER deg til å legge dei til Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Har ikke noen av foreldrene mine selv på facebook, men herregud, er det no stress? du kan jo velge å ikke godta dersom foreldrene legger deg til. Dessuten kan jo foreldrene dine lett finne ut hva du har skrevet på veggen din eller til noen andre på facebook bare ved noen tastetrykk, det ligger jo på nett, alle kan se det! Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Fattern bruker å få se på bildene av meg/venner på facebook om det var noe nevneverdig som ble gjort dagen før (events e.l) og han tar da sine til tider lettkledde/idiotiske sønner sine handlinger med en god klype latter :b Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg har både foreldre, brødre, søstre og bestemor(!) på Facebook. Har òg en og annen lærer fra ungdomsskolen. Jeg har ingeting å skjule. Jeg har en grei «nettvett»-regel: «Ikke legg ut bilder av deg selv på internett, som du ikke kunne vist til din mor». 1 Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Den regelen har vel ikke vennene dine om deg? Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Den regelen har vel ikke vennene dine om deg? Nei, det er sant. Men jeg overlever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå