kalli Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hei Har en iPod Nano (den første utgaven) som jeg har hatt i noen år nå og er veldig fornøyd med den. Eneste problemet er at den bare har 2GB lagringsplass, og det har nå blitt for lite for meg... Så... Noen forslag til en billig og bra MP3-spiller som har mer plass en 2GB? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Ingen som har no forslag altså? Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 8 eller 16gb versionen? (: Lenke til kommentar
kalli Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Kanskje det ikke hadde vært så dumt nei Noen som vet sånn ca hvor mange sanger man får på en 8GB og 16 GB? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Fire og åtte ganger så mange som du får plass til på den du har nå? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Javel ja... Jeg må finne ut det sjøl altså... okey da Men ingen som har noen andre forslag? Noen som har erfaring med de nye iPod Nano'ene? Er de å anbefale? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Grunnen til at ingen svarer er at du stiller spørsmål som ikke kan besvares. "Hvor mange sanger er det plass til" er som å spørre hvor mange steiner du får plass til i en boks. Kommer ikke bare an på størrelsen opå boksen, men også størrelsen på steinene. Å spørre etter en spiller uten noen som helst kriterier er som å valse inn i en restaurant og si til kelneren at du vil ha "mat". Lenke til kommentar
kalli Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 hehe, skjønner greia... Er bare det at jeg liksom er åpen for alt. Så håpet folk bare kunnet kommet med forslag, hvis de f.eks. nettopp hadde kjøpt seg en "ny mp3-spiller med mye plass til en billig penge" så kunne de sagt det her, men jaja... Tror ihvertfall jeg velger den nyeste iPod Nano'en, da jeg er fornøyd med den jeg har fra før bortsett fra at det er for lite plass på den... Så da er det nye spørsmålet...: Er den nye iPod Nano no tess? Er den å anbefale? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 https://prisguiden.no/vis_kategori.php?c...ering=min_price Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå