Gå til innhold

Ulempene med trådløs mus?

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe meg logitch mx700 http://www.logitech.com/index.cfm?page=pro...3&languageid=14

Men har blitt fortalt av noen at trådløs ikke er bra pga ditt og datt.

Bla:

"mx500 > mx700

Trådløs suger til gaming fordi:

1. Lavere Hz på oppdateringsfrekvens enn ikke-trådløs mus

2. Batterier

3. Den "lagger" litt, dvs. reagerer litt treigere enn en ikke-trådløs... "

Her er sammenligningen med mx500 http://www.logitech.com/index.cfm?countryi...crid=3&detail=2

Har også hørt denne "trege" responstiden ikke er på mer enn noen tusendeler. Noen som kan si noe om dette eller komme med noen anbefalinger?

Takker på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde denne musa ei stund, var like skeptisk som deg før jeg brukte den. Testa den i ca 14 dager. Jeg fikk ikke til å spille med den, responsen føltes treg. Kansje det bare var inbilning men jeg er tilbake til min dual optical.

Lenke til kommentar

Vel, har en venn som hadde logitech optical trådløs, og den hadde en tendens til å hakke i f.eks cs hvis han hadde for lav sens og gled musen raskt over matta, men mx700 burde vel være bedre? har mx500 og den er hvertfall ypperlig, og det må jo være en grunn til at pro gamere ikke bruker trådløs mus.

Men uansett så er mx700 helt sikkert en topp mus det og.

Lenke til kommentar

Har prøvd både MX700 og MX500 og selv valgte jeg MX500. Det er klart at det er godt å slippe ledningen, og MX700 fungerte ypperlig i Windows og til litt spilling. Men den var ikke like god i responsen og presisjonen som MX500, og jeg liker ikke å skifte batteri. Min gamle trådløse mus (Logitech Cordless Optical) var det veldig godt å bli kvitt. Jeg sier: skal du kjøpe trådløs mus, kjøp MX700. Synes det er den beste trådløse musen også sammenlignet med Microsoft sine. Om du velger å gå for vanlig mus, kan du velge litt mer etter passform og slikt. Både Microsoft sine og Logitech sine nye er gode da.

Lenke til kommentar
Har prøvd både MX700 og MX500 og selv valgte jeg MX500. Det er klart at det er godt å slippe ledningen, og MX700 fungerte ypperlig i Windows og til litt spilling. Men den var ikke like god i responsen og presisjonen som MX500, og jeg liker ikke å skifte batteri

Man trenger da ikke skifte batteri på MX700. Bare sett den i laderen et par timer så er den fulladet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...