Sp1ke Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hey folks! Har eit ganske finurlig problem med den eksterne harddisken min. For, sjølv om eg sjølv berre har fylt den opp til 370GB (den er 500GB stor, eller 465 i windows), så er dei resterende 100GB eg skulle hatt ledig fullt. Når eg kjører Jdiskreport, så viser den at eg har ei mappe på heile 76GB som heiter $RECYCLE.BIN. Ser ikkje mappa i den vanlige filstrukturen, også når eg setter windows til å vise skjulte filer og mapper. Einaste måte eg får åpna mappa på, er å skrive inn adressa i Windows Explorer men den er tom for filer. Nokon som har ein fjernaste anelse til koffør denna mappa ha blitt så stor, og eg ikkje får fjerna den? Hjelper ikkje å "tømme papirkurven".. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Sjekk egenskapen til papirkurven. Windows default er 10%, det er alt for mye. http://www.vistax64.com/tutorials/72903-re...orage-size.html Lenke til kommentar
Sp1ke Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Okei takk Likevel, ca 75GB var ikkje akkurat 10% av harddisken, for den er bare 465GB(500GB) stor Lenke til kommentar
pstub Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Høyreklikk på stasjons-bokstaven, properties, general, disk cleanup. Da burde du få tømt inneholdet i "papirkurven". Lykke til Lenke til kommentar
Sp1ke Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Kom på det etterpå, at CCleaner har ein funksjon som lar deg renske mapper. Skreiv inn adressa til den mappa, og vips så var det gjort Takk for forslag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå