Gå til innhold

Expert i Molde - dårlig service!


Anbefalte innlegg

Vi kjøpte en Samsung mobiltelefon hos Expert i Molde tidligere i år.

Det viste seg at laderen som fulgte med ikke passet i kontakten på telefonen.

Jeg leverte den inn i forrige måned, og "data-ansvarlig" skulle ringe meg senere samme dag

når han hadde undersøkt saken. Fikk forøvrig beskjed om at det var umulig at det fulgte med feil

lader, og at dette nok var vår egen feil.

 

Etter en uke hadde jeg ikke hørt noe og dro til butikken for å undersøke. Selgeren var opptatt så jeg la igjen

en beskjed om at han skulle ringe meg neste dag.

 

En uke senere hadde jeg fortsatt ikke hørt noe, og dro til butikken igjen.

Jeg fikk beskjed av en annen selger at ny lader måtte jeg kjøpe selv, siden det hadde gått så "lang" tid.

Jeg fortalte selgeren at dette stemte ikke med Forbrukerkjøpsloven.

Han svarte med at reklamasjon kun gjelder fabrikkasjonsfeil, og dette var ikke det.

 

Opplevde overhodet ikke at de ville hjelpe meg.

 

Kommer aldri til å bruke en krone i den butikken, og for de som kjenner meg vet at jeg bruker mye på brunevarer og data.

 

Gjør ikke meg noe å finne ut at Expert Molde er en drittbutikk. Går og kjøper ny telefon et annet sted:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ca en time unna molde ligger en by som heter Kristiansund, der er det kanskje håp. Når jeg er innom molde er det bare gjennomkjøring siden det er ei ferge der. Det er mildt sagt en drittby, og som det ikke var nok snakker de stygt der og.

Så service er ikke lett og oppdrive i molde, men Ålesund er da bare noen timer unna.

Lenke til kommentar

Sikker på at du ikke har forbyttet en gammel og ny lader hjemme hos deg selv? Evt kastet den du trodde var gammel? Jeg har aldri vært borte i at noen har klart å pakke feil lader eller annet feil utstyr med en elektronisk gjenstand... og jeg har solgt foto, og senere mobil, i tilsammen snart syv år.

 

Men en kunde kjøpte et kamera der jeg jobber for ca trekvart år siden. For ikke lenge siden (godt over et halvt år etter kjøp) kom han inn og klagde på at det ikke fulgte med lader overhodet. For det første har det aldri skjedd at lader ikke har fulgt med i pakken til kamera, og for det andre er det veldig stor sjanse for at han har fått rotet den bort i løpet av over et halvt år. At han ikke engang har brukt laderen på et halvt år virker underlig, spesielt da batteriet som kommer med et nytt kamera ikke er fulladet. Så om han bare ville ha en gratis lader, eller om han trodde laderen ikke fulgte med fordi han hadde rotet den bort, vet jeg ikke. Men det er ingen vits i å krangle med kunder om sånne småpenger, så han fikk ny lader (og dette er en lader som koster mye mer enn en lader til en mobiltelefon).

Lenke til kommentar

Telefonen var kjøpt i januar (vi kjøpte flere) og var tenkt som gaver. Den ble åpnet ca i mars, og levert inn i mai.

 

Vi har ikke forvekslet lader, vi har kontroll på "gamlere" ladere:)

 

Hadde jeg jobbet i Expert ville jeg gitt en ny lader, i stedet for å miste den omsetning min familie nå vil ta med oss i andre butikker.

 

Jeg hadde faktisk vært fornøyd hvis de hadde prøvd å hjelpe, og sagt noe sånt som: "Vi har snakket med Samsung

men de vil ikke erstatte ny lader, beklager."

Lenke til kommentar
Telefonen var kjøpt i januar (vi kjøpte flere) og var tenkt som gaver. Den ble åpnet ca i mars, og levert inn i mai.

 

Vi har ikke forvekslet lader, vi har kontroll på "gamlere" ladere:)

 

Hadde jeg jobbet i Expert ville jeg gitt en ny lader, i stedet for å miste den omsetning min familie nå vil ta med oss i andre butikker.

 

Jeg hadde faktisk vært fornøyd hvis de hadde prøvd å hjelpe, og sagt noe sånt som: "Vi har snakket med Samsung

men de vil ikke erstatte ny lader, beklager."

 

Hei Emonium.

Sender deg en privat melding med epostadressen til min butikk. Min butikk tilhørere ingen kjede, og jeg ønsker heller ikke spre reklame om mitt firma. Send meg en epost om hvilket kamera det var som manglet lader, så sender jeg en til deg kostnadsfritt så snart jeg har bestillt inn fra min leverandør. Jeg gjør dette KUN fordi jeg skammer meg over den utrolig dårlige kundeservicen fra folk i samme bransje.

 

Edit: min butikk ligger ikke i nærheten av Molde, så dette er ikke et forsøk på å skaffe deg som kunde :-P ikke selger jeg brunevarer eller hvitevarer heller :-)

Endret av JonChris
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...