sj Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Går det ann og få animerte gif filer på t68i ? som skjermsparer eller lignende! Viss du trenger programmer , hvor finner du de? Det hadde vore kult asså Lenke til kommentar
Smal Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg har animert flere bilder til min t68... men det begynner å bli en stund... jeg brukte IR til å overføre bildene, lastet alle programmene jeg trengte fra ericsson sine hjemmesider.... men husker ikke hva de heter... :-? Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Animert skjermsparer - tja, men klokka legges over skjermspareren din uansett. Så det er lite vits. Lenke til kommentar
alien_spiff Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 liten vits ja... men på www.sonyericsson.com og på styleclub (eller no sånt) kan du laste opp bildene dine, for så å laste dem ned igjen på wap... oxo animerte gif filer ja... Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 wap deg til wap.esato.com så kan du laste ned en gjeng forskjellige gif animasjoner. kan kanskje være en ide å gå inn fra en nettleser først å bestemme deg for hvilke bilder du vil ha, slik at du slipper å ruinere deg på GPRS trafikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå