Pandaboy Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hei, for et par dager siden kjøpte jeg en Nokia 5220 Express music låst til Telenor(Djuice Control). Jeg fant fort ut at den var fylt opp med masse preinstallert dritt, som en hel haug med spilldemoer i tilegg til at det var minst 5 bokmerker til internettsider i menyen. Jeg lurer på hvordan jeg for fjernet dette. Det så ikke ut til å være noen valg for sletting eller noe på mobilen, og jeg har prøvd å gjenopprette den med fabrikkinstillingene, men alt var der enda. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Tror ikke du får fjernet det, det er en del av firmware'n til telefonen som operatørene får spesial laget til telefonene sine. Nokia kan man værtfall velge andre snarveier i motsetting til SE sin branding. Det finnes programmer der ute som kan gjøre jobben, men de er ikke ment for alle. Lenke til kommentar
Pandaboy Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Ok. Det er veldig teit at det er sånn. Men jeg tror det kanskje kan ha noe med at de selger mobilene sine såpass billig, så de må tjene inn på andre ting som reklame osv. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Ok. Det er veldig teit at det er sånn. Men jeg tror det kanskje kan ha noe med at de selger mobilene sine såpass billig, så de må tjene inn på andre ting som reklame osv. Du svarte på ditt eget spørsmål med best mulig svar Det er slik at telenor/netcom/tele2 osv betaler en ganske stor del av mobiltelefonen når du kjøper den med binding. For dette kan de fritt legge inn logo/lyder/bokmerker osv som fungerer som reklame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå