Lafro Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hei! Her om dagen ble jeg sittende å kikke litt på youtube. Så kom jeg over en låt av Linkin Park som jeg ikke har hørt før som heter "Qwerty" En "knakanes" god sang Problemet med dette er at jeg ikke finner noen plass å kjøpe den. Heller ikke på Itunes ligger låta :/ Så hvor finner jeg sangen? Takker for svar! Frode Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Last ned youtubedownloader å last ned sangen fra youtube Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 For meg høres det ut som om det er en køddetittel. Ser du på tastaturet er "qwerty" omtrent like enklet å daske ned på tastaturet som den velkjente "asd". Dersom du enda har Youtube-lenken så kan du jo spørre om noen vet den ordentlige tittelen på låta her:Lurer du på hva sangen eller artisten heter? Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hva med: Linkin Park - Behind Your Lies Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Skagen skrev: For meg høres det ut som om det er en køddetittel. Ser du på tastaturet er "qwerty" omtrent like enklet å daske ned på tastaturet som den velkjente "asd". Dersom du enda har Youtube-lenken så kan du jo spørre om noen vet den ordentlige tittelen på låta her:Lurer du på hva sangen eller artisten heter? Qwerty er faktisk en sang av linkin park hvis du søker på youtube.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Jo, fant det ut like etter jeg postet det. Men ut ifra det jeg klarer å finne ut, så er QWERT kun utgitt på denne Linkin Park Underground-fanklubb-CDen: http://no.wikipedia.org/wiki/Linkin_Park_U...und#Sporliste_6 Endret 6. juni 2009 av Skagen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 http://www.ultramusicstore.com/linkin-park...v60-p-1758.html Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Se det ja Der fant vi den gitt Takker å bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå