Camlon Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Det var en gang jeg gikk en tur hjem fra skolen. Det var ikke en vanlig dag, men en varm dag. Plutselig kom en fyr ut av bilen sin. Han sa han ville leke med meg. Jeg svarte selvfølgelig, nei. Han gikk videre.. Det samme gjorde jeg. Jeg var på vei til skolen. Det er ca. 10 km fra der jeg bor. Jeg pleier gå gjennom hagen til fru helga. Da sparer jeg ca. 10 min. Det pleier vanligvis å gå veldig bra. Trodde det skulle gå bra denne dagen også, men det gjorde det ikke. Det som skjedde var at hun plutslig dukker opp bak et tre. Jeg spurte "hva gjør du der?" Hun svarte ikke. Bare stod der å så mot meg. Det så ut som hun ville drepe meg. "Ikke drep meg" Sa jeg. Hun bare stod der, men plutselig sa hun: "Jeg skal ikke drepe deg... enda!, Mohaha!" Jeg lurte på hvorfor hun ville drepe meg. Bare fordi jeg drepte katten hennes dagen før? Den stygge katten. Hatet den katten. Den hadde et rødt og et grønt øye. Den var rett og slett skummel, men tilbake til min nær døden opplevelse. Jeg svarte på ennes gale kommentar. "Du er gal". Plutselig var hun borte. Jeg ble så skkremt den dagen at jeg ikke gikk ut på flere mnd. 4 mnd senere hadde jeg kommer over hendelsen. Jeg skulle prøve å gå over hagen hennes igjen, men det ein og løp til min bestevenn. Han heter **** og er kjempe snill, men da jeg kom hjem til han var han død. Jeg spurte mamman hans hvorfor **** var død. Hun svarte " jeg drepte han" han hadde ikke vært snill. Jeg løp hjem til min bestevenn. Jeg hørte litt på musikk. Så ble jeg nesten drept, men klarte å gå hjem WTF? Du møter først en overgrepsmann, så møter du en gammel dame som du drepte katten til og hun sier at hun skal drepe deg og så blir vennen din drept ... Endret 10. juni 2009 av Camlon Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 når jeg var .. 2-3-4 år gammel bygget mamma og pappa på huset og jeg ville sjekke et rom som de var i :-/ det er en sjeller under med bare betong gulv og det rommet hadde ikke gulv.. bare slike glava ting.. og dum som jeg var gikk jeg rett igjen om en slik og suste ned mot betongulvet men utrolig vis kom en glava ting og redda dagen min (aner ikke hvordan en glava pute kan dette fortere enn en 2-3-4 år gammel gutt egentlig..) Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Har vel vært en del.. Lever av fart og spenning jeg Var vel rundt 10 da jeg datt ned fra en stoor brygge.. Kunne ikke svømme, og var såpass djupt at man ikke så bunnen.. Heldigvis lå det en flytebrygge som jeg fikk sprellet meg til. Var 13/14 når jeg kjørte moped på en smal grusveg. Var en kjenning som kom bak meg i bil, og jeg skulle tøffe meg litt.. Gir på full gass, og kiker i speilet for og se hvor jeg drar ifra han! Så ser jeg fram, og ser en ganske brå høyresving bare noen få meter forran meg. Var tidlig på våren, og det var noen meter over havet, så store dunger av snø var ikke heelt smelta enda.. Veien var bar og tørr, though.. Hadde cirka 80 når jeg starta og bremse og mista vel ikke så mye fart på de metrene. Hadde uansett veldig flaks at det tilfeldigvis var en snødunge der. Husker jeg låste begge dekkene når jeg bremset i panikk, og sklei RETT i dungen. UTRULIG nok slapp jeg unna med annet et opphovna kne og forstuet håndledd. Skjønner ikke hvordan det gikk så bra. En annen gang når jeg var 15, var jeg utplassert på ett bilverksted. Vi skulle teste en bil vi hadde lagt om dekk på, om det var ubalanse. Kjørte i 70-sonen nedover en lang bakke, hvor det var en sving og så en middels stor slette. Svingen var såpass brå at du så ikke sletten bak. Men dog ikke så brå at det var noen fare m.t.p farten vi hadde. Vi drev godt avgårde, og nådde 180. Så bremsa vi ned til kanskje 150-160, og rundt svingen kommer det en Passat i vårt felt, på vei forbi en campingbil. Var en stor grusavkjørsel/parkeringsplass på siden av veien. Skjedde så fort at jeg aner ikke hvordan campingbilen klarte og reagere så fort, men han klarte heldigvis og nærmest hive bilen til høyre og ut på plassen. Han holdt vel ikke mer enn 60-70, men uansett.. Passaten legger seg inn ganske nært oss.. Vi bremsa ganske mye, men hadde alikavel 110 i det han passerte oss. Det må være det jeg kommer på Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 hm.. skulle svømme under en brygge jeg har på min hytte, jeg trodde selvsagt at brygga var høy nok til at jeg kunne ta puste der så jeg gjorde jo selvsagt det. men det var så lavt at jeg skallet hode i brygga svelgte litt vann, fikk panikk og holdt på å miste pusten mens jeg skulle svømme fra brygga. så jeg var litt vettskremt der Lenke til kommentar
MrCoolGuy Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Vel. En bil krasja i oss på vei fra Paintball turnering. den var oppe i 60 km/t og krasja i oss idet vi skulle ut på hovedveien. xD En annen gang kom en bil i full fart mot sida på bilen. Men Vi kjørte opp på fortauet der det heldigvis ikke var noen folk. Det var en kvinne bak rattet, med den muskelbunten ved siden av xD Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Har en morsom en. Var i barnehagen. Satt på en huske. Var ganske svær husker jeg. Var i ganske heftig fart og skulle hoppe av, men av en eller annen grunn hoppa jeg bakover og landa i sanda (var ca 2-3m over bakken), med huet rett ved siden av en diger stein. Kunne ha gått veldig galt xD Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Holdt på å drukne en gang da jeg var rundt 9, liten, kjempetøff og skulle svømme langt ut. En uventet maribakke og noe slumsk - BAM. Koselig kommentar på sykehuset fra onkelen min som hoppet i vannet med ny mobiltelefon og nytt kamera for å redde meg though; "Kamera og småsaker kan vi kjøpe nytt, deg der i mot er det litt verre med " Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) På vinterøvelsen havnet jeg i to ganske ekkle situvasjoner som kunne ha fått et ganske stygt utfall. Vi kjørte i beltevogna opp på vidda. Vidda er snøkledd, vanskelig å se åssen terrenget går og vi skal kjøre rundt et vann. Jeg står i luka med 12.7"-en (tungt maskingevær) da jeg plutselig merker at jeg mister fotfestet og hele vognen sklir sidelengs ned mot vannet og stopper akuratt der isen begynner. Det så flatt ut der vi kjørte, men plutselig ga snøen etter på den ene siden. Ender med at jeg klarer å klamre meg fast i døren mens vognen har en helling på nesten 45 grader. Slik ble vi stående i en 15 minutter før den andre vognen festet et tau til oss og fikk rettet opp vognen. To dager senere da øvelsen var ferdig og vi skulle tilbake til leir, kjører vi på E-6 da plutselig beltet på den ene siden av vognen revner. Vognføreren mister kontrollen over vognen og vi blir slengt over i motsatt kjørebane og inn i brøytekanten. At vi ikke koliderte med en motgående bil, eller lastebil (som det var mange av på veien i forbindelse med øvelsen) er et mirakel. Endret 13. juli 2009 av rln Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Har vel vært en del.. Lever av fart og spenning jeg Var vel rundt 10 da jeg datt ned fra en stoor brygge.. Kunne ikke svømme, og var såpass djupt at man ikke så bunnen.. Heldigvis lå det en flytebrygge som jeg fikk sprellet meg til. Var 13/14 når jeg kjørte moped på en smal grusveg. Var en kjenning som kom bak meg i bil, og jeg skulle tøffe meg litt.. Gir på full gass, og kiker i speilet for og se hvor jeg drar ifra han! Så ser jeg fram, og ser en ganske brå høyresving bare noen få meter forran meg. Var tidlig på våren, og det var noen meter over havet, så store dunger av snø var ikke heelt smelta enda.. Veien var bar og tørr, though.. Hadde cirka 80 når jeg starta og bremse og mista vel ikke så mye fart på de metrene. Hadde uansett veldig flaks at det tilfeldigvis var en snødunge der. Husker jeg låste begge dekkene når jeg bremset i panikk, og sklei RETT i dungen. UTRULIG nok slapp jeg unna med annet et opphovna kne og forstuet håndledd. Skjønner ikke hvordan det gikk så bra. En annen gang når jeg var 15, var jeg utplassert på ett bilverksted. Vi skulle teste en bil vi hadde lagt om dekk på, om det var ubalanse. Kjørte i 70-sonen nedover en lang bakke, hvor det var en sving og så en middels stor slette. Svingen var såpass brå at du så ikke sletten bak. Men dog ikke så brå at det var noen fare m.t.p farten vi hadde. Vi drev godt avgårde, og nådde 180. Så bremsa vi ned til kanskje 150-160, og rundt svingen kommer det en Passat i vårt felt, på vei forbi en campingbil. Var en stor grusavkjørsel/parkeringsplass på siden av veien. Skjedde så fort at jeg aner ikke hvordan campingbilen klarte og reagere så fort, men han klarte heldigvis og nærmest hive bilen til høyre og ut på plassen. Han holdt vel ikke mer enn 60-70, men uansett.. Passaten legger seg inn ganske nært oss.. Vi bremsa ganske mye, men hadde alikavel 110 i det han passerte oss. Det må være det jeg kommer på Eg antar du hev teke til vettet og ikkje lenger er ein idiot som set liva til uskuldige bilførarar og passasjerar i fåre, då. Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Var vel rundt 3 år. Hadde veldig problemer med astma, og kombinert med strupebetennelse (tror jeg), var det litt mye for en liten tass. Fikk et kraftig astmaanfall, og ble kjørt rett til sykehuset. Pappa ble såpass redd at det gikk over på meg, og det gjør jo bare ting veldig mye verre. Legene ville egentlig sende meg til Ullevål (fra nordtrøndelag) i helikopter, men de ville prøve å legge meg i et kunstig koma. Det virka, og etter 3 uker våkna jeg igjen Var kanskje litt rotete skrevet, men var 3 år, så husker ikke så altfor mye Husker vel bare ambulansen som sto utenfor huset. Resten har jeg blitt fortalt. Kunne endt ganske ille, det. Takker høyere makter for legene Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Har hatt mange vann problemer, ettersom jeg lærte sent og svømme. However, en står klarere enn de andre. Jeg var ganske liten, husker desverre ikke når men det var iallefall før skolestart. Jeg brukte ringer og badet mye på det dypeste med broren min. Etter og ha badet lenge så gikk vi i badstuen. Jeg tok av meg ringene. Så sprang broren min ut i vannet igjen, jeg sprang etter uten og tenke meg om i og med at når du har hatt på ringer lenge så føles det som de enda er på. Så jeg gikk rett ned og prøvde og komme meg opp. Jeg var nede lenge og fikk panikk, og trodde at dette kanskje var nærme slutten. Da kjenner jeg to hender rundt meg og at jeg med stor kraft blir dratt opp mot vannoverflaten. Jeg kjente at jeg fikk puste igjen, og at jeg ble dratt mot land. Mens jeg blir dratt så hører jeg host og hark. Da var det broren min som reddet meg, og det så virkelig ut som han kunne blitt reddet selv. En nær død opplevelse jeg holder veldig kjær, siden det viser forholdet mellom meg og broren min. En annen som var i sommeren 7 til 8 (den sommeren jeg joinet forumet, woot) så var vi med klassen på tur til oslo. Vi var i en karussel jeg ikke klarer og forklare hvordan så ut. Uansett, det dere trenger og vite er at den gikk høyt og fort. Minnet en slags hånd som vridde seg. Anyways, jeg satt på et sete helt på kanten av en, la oss kalle det, finger (det var ca 5 seter der på en slags stang). Så ser jeg plutselig noe som flyger fra fingeren vår også merker jeg at setet mitt spinner fortere rundt og begynner og bevege seg. Situasjonen var nå at hvis jeg spinnet mer bortover så fløy setet mitt til helvette. Så jeg merker dette, blir ganske vill og bare lukker øynene og håper dette går bra. Plutselig hører jeg at karusellen stopper. Jeg åpner øynene og ser at det kommer noen imot der jeg sitter og skal reparere. Fy faen så skummelt. Tipper ingen fattet noe av den siste fortellingen Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Tar kortversjonen; Jeg skulle ned til skateparken for å skate, vi har en snarvei vi pleide å ta (over togskinner), og vi var veldig forsiktige hver gang. Han ene kameraten min går over, så akkurat når jeg er på vei og skal gå over, kommer plutselig toget rundt svingen og vi hører lyden... Jeg får noia og vet ikke hva jeg skal gjøre, enten vente (rett ved siden av der toget passerer) eller løpe. Jeg gjorde det dummeste (vet ikke hvorfor, bare freaka ut) og løp over, måtte stupe gjennom gjerde faktisk! Hadde nok 2-3 sekunder på meg, før jeg hadde blitt til ei flue på ruta til konduktøren! Jeg var så redd og skalv så fælt at jeg ikke klarte å skate etterpå. Tenker fortsatt på det... Var veldig dumt å løpe over, og det var VEEEELDIG nære en smertefull død/beinbrudd i hele kroppen hvis jeg var heldig). Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 falt av når jeg satt i ring bak en båt som gjorde ca 80km/t, jeg lå i god yttersving og hadde kanskje 100km/t.skuldra var delvis ødelagt i ett par måneder etterpå, nakken var vond ett par dager og jeg var generellt mørbanket. hvor nærme døden jeg var aner jeg ikke. Trolig ikke veldig nær - kroppen tåler ekstreme påkjenninger når det gjelder. Men ja, det gjør vondt som faen, selv i mange uker etterpå. Har selv falt av en manta ray tube i X antall knop, og ca. 3 høyde. Hadde vondt i noen uker etterpå, men nær døden vil jeg ikke si. Hadde jeg ikke hatt redningsvest derimot - tviler på at jeg hadde funnet veien opp til overflaten igjen Tilbake til tema: Krasja med bilen i en bro. Traff høyre siden av broen, med venstre side av fronten. Ufattelig nok endte jeg ikke opp i elva under. Var rett før jul, så det kunne gått riktig ille, med tempratur på ett par grader i vannet. Har ihvertfall fått respekt for å kjøre på glatten. Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg var såvidt ute av det ene av tvillingtårnene i NY når det smalt Lenke til kommentar
andymann Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Jeg har noen små: Når jeg var 2 år, smøg jeg meg mellom gjerdene på en bro, som var ca 3 meter over bakken. Skulle akkurat hoppe, så kom mamma og reddet meg. Go mommy! Når jeg var seks, ramlet jeg nesten med hodet først nedi en foss, og holdt på å drukne der. Pappa dro meg vekk, tror ikke jeg har gått den turen siden det :!: Holdt på å drukne i et badeland Denne er ganske alvorlig, men jeg poster den: I vinter, skulle jeg og en jente snike oss vekk fra folk under en leir vi var på. Vi fant et madrassrom, og jeg fikk vite av jenta at det av populært å krype under de 15 forbannede madrassene som var i det rommet. Vi kom vel til den 12. madrassen, før det gikk gale. Det kom en fyr og lå seg oppå madrassene. Dette gikk forsåvidt greit, så vi valgte å ikke si ifra. etterpå kom det 3 til. Så kom det 5 personer til. Da var jeg fanget under 13 madrasser, med cdrøye 10 personer over meg. Fikk ikke puste, så jeg brukte de siste kreftene mine til å rope, banne og skrike. Det hjalp ikke i det heletatt. Dette er ikke kødd engang, men jeg tenkte faktisk "Shit, her dør jeg!", men da hørte de ropingen min, og fjernet alle madrassene. Jeg klarer faktisk ikke å sove med annsiktet ned mot puten lengre Endret 23. juli 2009 av andymann Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg var såvidt ute av det ene av tvillingtårnene i NY når det smalt Nice! Flaks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Engang jeg skulle gå over ett gangfelt kom det en bil i minst 70 km/t, heldigvis så kompisen min bilen før jeg og dro meg i hetta bak, så bare bilen i saktre film foran meg. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Tar kortversjonen; Jeg skulle ned til skateparken for å skate, vi har en snarvei vi pleide å ta (over togskinner), og vi var veldig forsiktige hver gang. Han ene kameraten min går over, så akkurat når jeg er på vei og skal gå over, kommer plutselig toget rundt svingen og vi hører lyden... Jeg får noia og vet ikke hva jeg skal gjøre, enten vente (rett ved siden av der toget passerer) eller løpe. Jeg gjorde det dummeste (vet ikke hvorfor, bare freaka ut) og løp over, måtte stupe gjennom gjerde faktisk! Hadde nok 2-3 sekunder på meg, før jeg hadde blitt til ei flue på ruta til konduktøren! Jeg var så redd og skalv så fælt at jeg ikke klarte å skate etterpå. Tenker fortsatt på det... Var veldig dumt å løpe over, og det var VEEEELDIG nære en smertefull død/beinbrudd i hele kroppen hvis jeg var heldig). Hadde nok ikke vært en så veldig smertefull død du. Du hadde mest sannsynlig ikke merket noe da du hadde blitt knust i møtet med toget. Kjenner en politimann som var med på oppryddningsarbeidet etter at en hadde hoppet foran et tog, og han sa man fant biter av mannen hele veien mellom Holmestrand og Horten. Har dog ikke vært så veldig nær døden, utenom en gang i Tyrkia når jeg var 5 år. Satt i en badering, som var for liten, så beina satt fast. Prøvde å komme rundt, men endte med å flyte opp ned under vann, uten mulighet til å komme meg løs. Til slutt kom heldigvis en dame og hjalp meg ut. Tør ikke tenke på hvordan det hadde endt om jeg var helt alene. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg vet ikke Men i hvertfall, det var nærme! ^^ Og fysj... Vil ikke se for meg hvordan det hadde vært rundt der etterpå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå