tralala111 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 har en 380 usb 2.0 spacecam webkamera.. som jeg ikke får innstallert pga at jeg bruker vista.. og eneste driverer den støtte er de gamle.. xp .95.nt osv.. har prøvd å installere de gamle driverne,men får alltid feilmld at den ikke støtter programmet... saken er at det ikke finnes vista driver til denne modellen... har lett overalt også på hjemmesiden dems... men hva faen skal jeg gjøre? helvetes vista dritt Lenke til kommentar
compesce mentem Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Prøv denne.. Under os står det at det støtter:OS: Win XP, Windows NT SP1, Windows NT SP3, Windows 98 SE, DOS, Windows 95, Windows Vista http://www.driversreal.com/trust_webcam_us..._me_2000_xp.htm Lenke til kommentar
tralala111 Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Prøv denne..Under os står det at det støtter:OS: Win XP, Windows NT SP1, Windows NT SP3, Windows 98 SE, DOS, Windows 95, Windows Vista http://www.driversreal.com/trust_webcam_us..._me_2000_xp.htm den linken du ga.. går jo bare til drittprogrammet driver detecctive.. som man må betale for.. har du noe annet? Lenke til kommentar
compesce mentem Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Klarte dessvere ikke å finne vista drivere til webcamera ditt. Men kan jo prøve å kompitabelt modus å endre det til å kjøres i xp. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
tralala111 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Klarte dessvere ikke å finne vista drivere til webcamera ditt.Men kan jo prøve å kompitabelt modus å endre det til å kjøres i xp. ' åssen gjør man dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå