vonLime Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 den dagen du får klamydia eller iverstefall hiv kommer du til å tenkte WHY???? WHY DIDENT I USE A CONDOM I WAS SUCH A FOOL!!! ^^ Men har jo klamydia =D Neida, det jeg vet jeg ikke. Testresultatene er ikke tilbake enda. Haha =) Har forøvrig dame, så det må kunne kalles relativt trygt å ha sex uten kondom Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) den dagen du får klamydia eller iverstefall hiv kommer du til å tenkte WHY???? WHY DIDENT I USE A CONDOM I WAS SUCH A FOOL!!! ^^ Så lenge det er fysisk umulig å få den lenger enn 5cm ned over hodet så vet jeg ikke hvor trygt det er selv med kondom. Og som tidligere nevnt, men kan bare rulle den ned en vei. EDIT: Jeg er litt krass fordi bare det å ta på seg en kondom viste seg å være to-tre hakk opp på smerteskalaen, som er litt unødvendig. Endret 7. juni 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Så lenge det er fysisk umulig å få den lenger enn 5cm ned over hodet så vet jeg ikke hvor trygt det er selv med kondom. Og som tidligere nevnt, men kan bare rulle den ned en vei. EDIT: Jeg er litt krass fordi bare det å ta på seg en kondom viste seg å være to-tre hakk opp på smerteskalaen, som er litt unødvendig. Hvis du har sex med kondomen tredd 5 cm over hodet forstår jeg hvorfor det gjorde vondt. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Så lenge det er fysisk umulig å få den lenger enn 5cm ned over hodet så vet jeg ikke hvor trygt det er selv med kondom. Og som tidligere nevnt, men kan bare rulle den ned en vei. EDIT: Jeg er litt krass fordi bare det å ta på seg en kondom viste seg å være to-tre hakk opp på smerteskalaen, som er litt unødvendig. Hvis du har sex med kondomen tredd 5 cm over hodet forstår jeg hvorfor det gjorde vondt. Morsomt Er dette et tema som er vanskelig å diskutere? Det er ingen her som ser en mulig forklaring på hvorfor sexuelle sykdommer sprer seg så fort. Så lenge lokalbutikkene bare fører et merke, med en størrelse, så er det kanskje ikke så rart at de ikke passer alle? Det er ikke "bare" å bestille på nett. Kondomer er langt fra gratis, og om man i tillegg skal gjette seg frem til størrelse og modell på en nettbutikk, og betale frakt og whatnot. Så må man finne en side som er seriøs og ikke selger kondomer laget av asbest og returplast. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kan vel kjøpe kondomer fra nettbutikken til kondomeriet? RFSU Grande er litt større enn de vanlige. Ellers, get sum skillz. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Så lenge det er fysisk umulig å få den lenger enn 5cm ned over hodet så vet jeg ikke hvor trygt det er selv med kondom. Og som tidligere nevnt, men kan bare rulle den ned en vei. EDIT: Jeg er litt krass fordi bare det å ta på seg en kondom viste seg å være to-tre hakk opp på smerteskalaen, som er litt unødvendig. Hvis du har sex med kondomen tredd 5 cm over hodet forstår jeg hvorfor det gjorde vondt. Morsomt Er dette et tema som er vanskelig å diskutere? Det er ingen her som ser en mulig forklaring på hvorfor sexuelle sykdommer sprer seg så fort. Så lenge lokalbutikkene bare fører et merke, med en størrelse, så er det kanskje ikke så rart at de ikke passer alle? Det er ikke "bare" å bestille på nett. Kondomer er langt fra gratis, og om man i tillegg skal gjette seg frem til størrelse og modell på en nettbutikk, og betale frakt og whatnot. Så må man finne en side som er seriøs og ikke selger kondomer laget av asbest og returplast. vel, min lokalbutikk har fire-fem merker Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg slenger meg på de andre her, øvelse gjør mester og første gangen man trer på gummi er ikke lett. Jeg synes det er lettere når man har en litt halvfeit en sammenlignet med å forsøke å tre den på stålstanga, men det er nå min preferanse da. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Men det er måte på hvor stor du kan ha? Hvis du bare får den 5 cm over hodet, må du jo ha en helt enorm / feit jævel. Og siden det er 9 kondomer igjen, er det bare å prøve igjen, istedenfor å komme hit og være sure på andre som prøver å hjelpe deg. Lenke til kommentar
vonLime Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Det er ikke "bare" å bestille på nett. Kondomer er langt fra gratis, og om man i tillegg skal gjette seg frem til størrelse og modell på en nettbutikk, og betale frakt og whatnot. Så må man finne en side som er seriøs og ikke selger kondomer laget av asbest og returplast. Du har jo prøvd "vanlige" kondomer, og da antar jeg at du mener profil. Hvis du ser her, så ser du at grande er litt større enn "vanlige kondomer". Altså du trenger ikke å gjette på størrelse. Ærlig talt, hvis du ikke har 100 kroner å bruke på kondomer, så kan du likegreit konkludere med at du ikke har råd til å ha sex. Du kan ikke forvente at du på magisk vis er beskytta mot sjukdommer bare fordi du ikke liker/har råd til kondomer. Nå er du 18 år og stor gutt, og da må du av og til gjøre ting du ikke har så lyst til. Som for eksempel når en liten drittunge sykla på bilen min og knakk speilet mitt. Gjett hva jeg måtte gjøre selv om jeg ikke ville? Jo, nettopp, kjøpe nytt speil. EDIT: Kom over noe morsomt. "En knallbra penisring for han og henne." Endret 7. juni 2009 av vonLime Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 EDIT: Kom over noe morsomt. "En knallbra penisring for han og henne." Tanken slo meg og Tingen er at det er virkelig ikke mulig å få kondomen over stanga når den er hard, har virkelig ingenting med skills å gjøre, prøv å tre en o-ring med 2cm i diameter over så kjenner du følelsen jeg hadde. Den er av typen RFSU Profil. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Nærbutikker har vel gjerne nøkken i tillegg til Profil? Som regel det ja, men skal sies at om ikke profil funker, så funker ikke nøkken heller. Det er en helt vanlig profil-kondom med knudrete overflate Lenke til kommentar
Gjest booo! for kondom Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg liker ikke kondom prøvde sammleie over 7ganger med kondom bare fail 6 ganger gikk ned prøvde uten en gang fult kjør! Dagen etter prøvde jeg ned fikk den inn kjennte ingenting ble irritert o frustrert hu kjennte mye mindre også... så da kjørte vi på uten mye bedre booo for kondom fra meg:P Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Sinnsykt bra skrevet. Sex uten kondom er suverent mye bedre enn sex med kondom, men sånt forbeholder jeg faste sexpartnere. Viktig å passe på utstyret så man går inn i alderdommen med en frisk kølle. Deilig å kunne si en aldri har hatt en kjønnssykdom heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg