Flimzes Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hei! Hadde nylig mitt første møte med kondomer siden jeg var 13 på helsestasjonen med skolen. Og må si at det må være noe av det værste jeg har vært borti. For det første, den lukta virkelig ikke godt. (innestengt gummi ftw....) den var klissete (det gikk ikke av spesiellt lett nei) og den var plent umulig å få på. La den på tuppen og prøvde å rulle. Og halte og dro, og dama bare: jeg går på piller, vi kjører uten. Fikk den kanskje 5cm ned på hodet før den så ut som om den skulle revne og det v ar særdeles ubehagelig. Dette er eneste kondomtypen de har i alle nærbutikkene. Noen andre med kondomerfaringer? For min del så skal jeg donere bort 10 pakken (9pakken) asap til noen mer trengende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kondomer er som å spise twist med papiret på. Enough said. Når dama samtidig ikke har noe som helst problemer med p-piller, så er det ikke noe mer å tenke på... Eneste tilfellet er dersom man ikke har fast følge, så kan det være kjekt med gummi... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Det var et engangstilfelle ja, derfor det var greit. Men når det er som å tre en hageslange over en golfball syns jeg det bare blir latterlig. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) du kan jo ønske deg liten tiss til jul? fra spøk til revolver: det er bare en type på nærbutikkene? dette syntes jeg var særdeles lite.. Endret 6. juni 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 du kan jo ønske deg liten tiss til jul? fra spøk til revolver: det er bare en type på nærbutikkene? dette syntes jeg var særdeles lite.. Ja jeg og. Kan jo ta toget utover til ski og gå på kondomeriet, eller innover til oslo. Men av de fire-fem som er innen vanlig rekkevidde så har de altså bare disse små kondomene. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 du kan jo evt. kjøpe over nett, men det blir liksom som å bestille en pakke tyggis.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Nærbutikker har vel gjerne nøkken i tillegg til Profil? RFSU har andre typer og, sånn som EASY. Sjekk at den ikke er vrang neste gang så går det lettere, da får du den behandlede overflaten ut og. mye bedre.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Nærbutikker har vel gjerne nøkken i tillegg til Profil? RFSU har andre typer og, sånn som EASY. Sjekk at den ikke er vrang neste gang så går det lettere, da får du den behandlede overflaten ut og. mye bedre.. Den var riktig vei, den kan bare rulles på en vei. Er RFSU profil det er snakk om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hvis du vil bruke kondom så får du sjekke ut alternative størrelser på kondomene evt trene på teknikk Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Ja... klart... det var vel teknikk som fikk kondomen til å grave en dyp fure ned rundt penis der rullen var, slik at tuppen ikke fikk noe blod Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hvis du leser innlegget en gang til så sa jeg 1 av 2 muligheter: bytte STØRRELSE på kondomen _ELLER_ øve på teknikk. Hvorfor hang du deg opp i det siste?? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Ja... klart... det var vel teknikk som fikk kondomen til å grave en dyp fure ned rundt penis der rullen var, slik at tuppen ikke fikk noe blod Ja. Når du stresser med kondom så mister du ereksjonen, får du teknikken inn så er det ikke noe problem å ta den på. Kjøp et par stykker og øv på det. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Hvis du leser innlegget en gang til så sa jeg 1 av 2 muligheter: bytte STØRRELSE på kondomen _ELLER_ øve på teknikk. Hvorfor hang du deg opp i det siste?? HAr du lest førstepost? Ja... klart... det var vel teknikk som fikk kondomen til å grave en dyp fure ned rundt penis der rullen var, slik at tuppen ikke fikk noe blod Ja. Når du stresser med kondom så mister du ereksjonen, får du teknikken inn så er det ikke noe problem å ta den på. Kjøp et par stykker og øv på det. Når hadde jeg problemer med ereksjonen sa du? Endret 6. juni 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Når hadde jeg problemer med ereksjonen sa du? Åja, trodde det stod at hodet ble tømt pga kondomen presset, ja da er det bare å skaffe en større kondom. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Bestill fra internett! Mye bra der - hvis man absolutt skal ha kondom - sleng på no glidemiddel i tillegg- blitt helt hekta Lenke til kommentar
vonLime Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Hvis du leser innlegget en gang til så sa jeg 1 av 2 muligheter: bytte STØRRELSE på kondomen _ELLER_ øve på teknikk. Hvorfor hang du deg opp i det siste?? HAr du lest førstepost? Ja... klart... det var vel teknikk som fikk kondomen til å grave en dyp fure ned rundt penis der rullen var, slik at tuppen ikke fikk noe blod Ja. Når du stresser med kondom så mister du ereksjonen, får du teknikken inn så er det ikke noe problem å ta den på. Kjøp et par stykker og øv på det. Når hadde jeg problemer med ereksjonen sa du? Hvorfor er du så krass? De prøver bare å hjelpe deg. Fra det du har skrevet, så høres det forsåvidt ut som om du tar den på feil vei. Du får som nevnt prøve litt mens du er alene. Hvis du har ni stykker til overs, så er det jo bare å ta seg en tur på redtube og fyre løs. Her er link til store kondomer, om det er det som er grunnen til at du ikke fikk den på Kondomeriet.no EDIT: Hvis du har en tjukk lommebok, så kan du jo prøve disse. Bestilte selv en pakke med slike, og til 40 kroner kondomet(inkl. frakt) så hadde jeg ekstreme forhåpninger. Har dog ikke fått prøvd dem, ettersom madammen startet på piller. Grunnen til at jeg linker til disse er at de er i et annet materiale enn vanlige kondomer, og dermed er veldig tøyelige, men i tillegg veldig tynne. Absolutt noe morsomt å leke med Endret 6. juni 2009 av vonLime Lenke til kommentar
Tubamann Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kan ikke si at jeg synes Zenith var så revolusjonerende, akkurat. Tynne og flotte, men det store plusset er nok at de er lateksfrie for dem som har problemer med slikt. (Altså, joda, de er gode, men gjør ikke opp for den prisen) Royal er derimot en modell jeg anbefaler :-) Lenke til kommentar
vonLime Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Foretrekker "bare back" jeg, men ellers skulle jeg prøvd den Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 den dagen du får klamydia eller iverstefall hiv kommer du til å tenkte WHY???? WHY DIDENT I USE A CONDOM I WAS SUCH A FOOL!!! ^^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 den dagen du får klamydia eller iverstefall hiv kommer du til å tenkte WHY???? WHY DIDENT I USE A CONDOM I WAS SUCH A FOOL!!! ^^ Nei, du tenker: "Because I'm worth it." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg