Xlution Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Så nettopp videoen (SE VIDEOEN I HD) og jeg syns at jakken der var utrolig fin. Selvfølgelig vil jeg ha den, så jeg lurer på om dere vet hvordan jakke det er, og er det mulig å få kjøpt den?Dere vil se jakka fra 2:00 - 2:02, 2:08 - 2:10, og 2:18 - 2:20. Det er personen til VENSTRE som har den på. Her er det noen bilder av jakken: forresten, det er et lite hull eller noe sånt på høyre siden av armen sånn at dere vet det Endret 5. juni 2009 av Xlution Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Helt vanlig sort blazer-type jakke. Det eneste han har gjort er å brette opp kragen Ser ut som den ar av ull, med splitt i midt i ryggen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jizz In My Pants ja Digger klesstilen deres i den musikkvideoen. Noen som vet hvilken solbriller de bruker? Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Noen som veit det eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå