theresaaa Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hei! Jeg har i lengre tid brukt Media Monkey som musikkavspiller, men greide for en stund siden å gjøre et eller annet smart, så nå har mesteparten av sangene mine lik albumgrafikk! Jeg har prøvd alt mine tekniske egenskaper tilsier at jeg kan gjøre, men det ser ikke ut til å funke. Noen som har tips til hvordan jeg kan få tatt det vekk? Hilsen albumgrafikknoob. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Bytt til Foobar2000. Jeg har prøvd det aller meste av mediaspillere, men har kommet til at Foobar slår alt; Den krever nesten ikke ressurser. Har enda ikke kommet over et format den ikke støtter. Kanskje viktigst; Du kan, uten kompliserte operasjoner, endre hele layouten. Eks: Dette er altså helt samme spilleren. Endret 5. juni 2009 av ravii Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Mp3Tag kan jferne bilder. http://www.mp3tag.de/en/ Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 1 innlegg er fjernet. Ønsker du å stille et annet spørsmål enn trådstarter, så opprett en ny tråd. Innlegget skal ikke kommenteres her, reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå