GeForCeFx? Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 hei har noen høytalere og ein surround receiver. Når jeg stiller på subwoofer on så stjeler forsterkeren bass frå høytalerene. Kan jeg ungå d?= mvh Svein Lenke til kommentar
corcky Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Poenget er å spare hovedhøytalerene for de laveste frekvensene. På den måten kan de spille høyere og renere.. Jeg vet ikke om du kan få de til å spill med all bass på når forsterkeren er innstilt på sub "on" Uansett så går det vel å koble høytalerene gjennom sub forsterkeren? Lenke til kommentar
GeForCeFx? Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Poenget er å spare hovedhøytalerene for de laveste frekvensene. På den måten kan de spille høyere og renere.. Jeg vet ikke om du kan få de til å spill med all bass på når forsterkeren er innstilt på sub "on" Uansett så går det vel å koble høytalerene gjennom sub forsterkeren? jaok men de hadde jo blitt mere bass me høytalerene på max og. hmm men når subben spiller inn får jeg fin bass då og? på musikk e det vel bedre uten sub kanskje da=? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Poenget er å spare hovedhøytalerene for de laveste frekvensene. På den måten kan de spille høyere og renere.. Jeg vet ikke om du kan få de til å spill med all bass på når forsterkeren er innstilt på sub "on" Uansett så går det vel å koble høytalerene gjennom sub forsterkeren? jaok men de hadde jo blitt mere bass me høytalerene på max og. hmm men når subben spiller inn får jeg fin bass då og? på musikk e det vel bedre uten sub kanskje da=? corcky er korrekt. Får du bass både fra høyttalerne og sub'en, så blir det fort litt for mye. Husk sub'en er en boks som kun lager bass! Den gjør hva den er best til! :wink: Og høyttalerne får konsentrert seg mer om mellomtone og diskant. Er det lite bass, så skru opp sub'en... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå