Just-Me Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Ser ar Komplett selger 6300 veldig billig i helgen 1095,- farge black er dette en grei telefon å kjøpe også nå i 2009? Ser den har fått masse skryt tidligere av både brukere og testpanel. Vuderer den opp mot 3120 Classic men syntes den virker billig på alle måter så vilken av de skal jeg velge? 3G er ikke viktig for meg. Endret 6. juni 2009 av Just-Me Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Helt grei telefon i dag, ikke noe tekno monster, men fin brukstelefon, med de viktigste funksjonene, solid nok byggekvalitet, enkel og bruke, gode taster. Kan også nevne at det er en etterfølger på vei, 6700. Minner veldig om 6300 bare med et griselekkert krom deksel (ser litt grått ut på bilde), og blant annet et 5-megapiksel kamera. Endret 6. juni 2009 av Blunderguff Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Helt grei telefon i dag, ikke noe tekno monster, men fin brukstelefon, med de viktigste funksjonene, solid nok byggekvalitet, enkel og bruke, gode taster. Kan også nevne at det er en etterfølger på vei, 6700. Minner veldig om 6300 bare med et griselekkert krom deksel (ser litt grått ut på bilde), og blant annet et 5-megapiksel kamera. Takk for svar Jeg har sett på Nokia 6700 og den er lekker men den vil koste nesten 3 ganger så mye 2600/2700,- har jeg sett (skulle gjerne hatt den) Har sett på litt rimeligere telefoner i det siste og bruker ikke telefoner på internett så 3G er heller ikke så viktig og EDGE holder for meg som laster noen ringetoner og MMS bilder. Har kikket på billigmodeller i det siste og vurderte 3120 Classic men heller mot 6300 grunnet byggekvalitet og design. Den har ikke 3G men det er i grunn forskjellen (fordel 3120) men tror at designet og byggekvaliteten viktigere for meg. Jeg syntes 3120 virker noe bilig og plastaktig på byggesiden. Dette var det jeg falt for hos 6300 kontra 3120. Sitat Amobil! Det tar ikke mange sekunder å legge merke til at 6300 er en bunnsolid telefon. Børstet metall dekker både batteridekselet bak og nummertastene foran. Skjermen er også rammet inn i det samme metallet. Men gjør jeg det riktige valget mellom disse to? Endret 6. juni 2009 av Just-Me Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Fikk tilbud om å kjøpe en ny Nokia 5800 til 1800,- så da var jeg ikke i tvil da jeg har siklet på denne en stund. Glad jente Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg hadde valgt 6300 over 3120, men 5800 fremfor de igjen. Har hatt 5800 selv, og var veldig fornøyd med den. Gratulerer med telefon Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg hadde valgt 6300 over 3120, men 5800 fremfor de igjen. Har hatt 5800 selv, og var veldig fornøyd med den. Gratulerer med telefon Tusen takk Godt etter lang tid å endelig fått bestemt seg og klarte ikke å si nei til dette tilbudet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå