Nesta89 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hei! Vi har i disse tider eksamensoppgaver, trenger litt hjelp med ene oppgaven. Håper noen kan være snill å ta seg tid til å hjelpe Her er oppgaven: Skolens IKT-servicefagklasse skal i forbindelse med omleggingen flyttes. De skal få nytt rom, og trenger i den forbindelse et nytt nettverksoppsett. Klasserommet har fiberlinje inn, men mangler alt utstyr for tilkobling. Du skal lage et forslag til hvordan nettverket kan settes opp, og en liste over komponenter som er nødvendig for å etablere nettverket, samt priser. Du må også ta hensyn til at de som skal lese forslag ikke er godt kjent med begreper som brukes i dataverden, og du må kunne forklare disse. Informasjon om klassen: * 20 elever * Inntil 2 PC-er hver * 1 lærer * 1 printer Forslaget skal legges frem for rektor, og du må hensyn til at rektor ikke har like god teknisk innsikt som deg, og nok trenger noe mer forklaring på de ulike komponentene. Noen som kunne være så snille å hjelpe? Mvh. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Og hva er ditt forslag da? Eller skulle du ha alt ferdig tygd? Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 hehe ja legg fram et forslag så kan vi gi deg kritikk Dette burde være enkelt. Lenke til kommentar
Nesta89 Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Og hva er ditt forslag da?Eller skulle du ha alt ferdig tygd? Min gode mann, jeg hadde ikke spurt om jeg hadde visst Derfor har jeg heller ikke kommet med noe forslag. Lenke til kommentar
Nesta89 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Bumper denne, og håper noen kan hjelpe snart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå