MysticoN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hei, jeg er en gutt på 28 år som har jobbet de siste 13 årene i hotell bransjen. har søkt på en pc tekniker stilling og har no blitt kalt inn til intervju. Men siden jeg ikke har noe utdanning innen dette (kun praksis) så føler jeg at jeg står litt svakt i forhold til de som kommer rett fra skole benken. Har skrudd pc i mange år og trenger litt hjelp med hva jeg bør si og kanskje ikke bør si Hører med at jeg ikke har vert på intervju på 13 siden jeg har holdt meg i samme jobben. Det er snakk om en jobb på Lefdal. Lenke til kommentar
compesce mentem Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Vis det er lefdal, gjelder det vel ikke bare pc-tekniker, med også ekspedering av kunder osv, men bare snakk bestemt, å vis han at du virkelig kan det du snakker om, veldig god ide å nevne at du har vært i hotel bransjen og drevet med kunder de siste par årene. Da tror jeg du står sterkere enn de som kommer rett fra skolebenken. Lykke til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå