Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan kontrollere ereksjon ?

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Noen som har et godt råd til hvordan jeg skal kontrollere ereksjon ??

Jeg får det litt for ofte :p

Og et til spørsmål. Jeg har noe "rombling" nede med ræva til tider virker som om jeg har mye gass jeg spiser mye Honning Corn visst det hjelper litt :p ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor gammel er du? Vi som ikke er kommet ut av tenårene har det jo med å ha stå litt oftere enn vi synes er gøy... det er helt normalt, ikke noe å gjøre med det annet enn å gå med en ispose i buksa eller ta østrogen eller noe sånt... men jeg tror ikke det er verdt det akkurat :p

Edit: Hvis det er en trøst, vet jeg åssen du kontrollerer ereksjonen for å få den til å komme når den ikke er der fra før... :p

Angående det andre spørsmålet så erfarer jeg selv å få veldig mye mer gass av å spise frokostblanding enn noe annet, kanskje med unntak av spesifikke ting som bønner og blomkål så klart. Jeg vet ikke hva det er som gjør det, om det er en ingrediens eller om det er fordi forkostblanding er "crunchy" og rett og slett inneholder luft. Hvis du ikke tygger skikkelig ordentlig masse er det nok grunn til å frykte at du får en del luft med ned i magen, men en ville kanskje rape dette opp igjen heller enn å fise det ut...? Usikker jeg.

Endret av SondreOverby
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Ok da skal jeg slutte og spise Honning Corn da .. :p

Jeg må vell begynne og smatte så jeg slipper ut lufta før jeg svelger :woot: ?

EDIT: Er nok i tenåra enda :)

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar

Ispose i buksa? Da blir jo morten så liten at man må skrive bø på tommelen og stikke den i rævva for å skremme han langt nok ut til å unngå å pisse på sokkene.

Lufplager: Sjekk kostholdet, ganske simpel.

Ereksjonsplager: Tenk på noe så gyselig som du kan komme på, om det ikke skremmer morten ned, gud bedre vare. Eventuelt om du ikke har sett det, se 2 girls 1 cup og tenk på den vær gang du kjenner soldaten våkner til liv.

Lenke til kommentar

tenk på det ekleste, sykeste eller rareste du kan forestille deg! da mister du ereksjonen ganske fort. Forestill deg et fetisjopplegg med masse 70-år gamle damer, som kutter av pikken din hvis du har ereksjon. Hvis du har god nok fantasi..så skal denne funke;)

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke utfordringen er å kontrollere ereksjonen. Den gir jo en god følelse og viser at du fungerer slik du skal ut fra alderen din.

Utfordringen er vel heller hvordan unngå at det blir synlig for andre at du har reisning i situasjoner der dette kan bli pinlig.

Da bør du ha vide nok bukser, eller sid nok genser/skjorte til at andre ikke ser at du har ereksjon. Du må finne måter du kan legge snabben på i underbuksa, slik at den ikke gjør så tydelig vesen av seg når den vil ut og røre på seg. Ergo: Heller kamuflasje enn undertrykking av kåthet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...