Gorguss Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Windows Media Player begynner å hakke når jeg kjører full screen fra en browser. Har forsøkt IE og Firefox og det er ingen forskjell. Jeg kan kjøre Xvid og HD filmer uten problem i full skjerm i Windows Media Player, men ikke innhold gjennom en browser. Eksempel: http://www.gametrailers.com/video/e3-09-fi.../50330?type=wmv. Det fungerer fint på den andre pcen jeg har her og den er mye svakere. Har forsøkt å avinstallere codecs. Noen som har opplevd lignende, eller har en løsning? [LØSNING] Jeg endret fra basic interface i Windows Vista til Aero interface. Merkelig, men dette ser ut til å ha løst problemet. Endret 8. juli 2009 av Gorguss Lenke til kommentar
csmaster65 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Om du har Vista kan du prøve og laste ned SP2, det brukte og være vanskeligheter med streaming av HD på Vista SP1 Lenke til kommentar
Gorguss Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg har Vista SP1. Takk for tipset! Jeg vet ikke om SP2 har kommet ut for Vista norsk enda, men jeg skal forsøke det så fort jeg får tak i det. Har du link til artikkelen for dette stod? Lenke til kommentar
Gorguss Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg forsøkte en ren installasjon av Vista i dag, og det samme skjer, så det har ihvertfall ikke noe med Codecs og slikt å gjøre. Jeg har også sett at det er lag i bink videoer og lignende i spill, men om jeg ser på en binkvideo i vindu så lagger det ikke. Tror kanskje det er ATI HD4870 sin feil ... Men er ikke sikker. Tror nok ikke jeg kommer til bunns i denne feilen. Lenke til kommentar
Gorguss Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Testet med WinXP gjennom VMware og der lagger det ikke. Så det er enten en skjermkort issue(ATI HD4870) eller en Windows Vista issue. Jaja, får vente på SP2 og håpe det fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå