Gå til innhold

IPB3.0 oppgr.:Hva vil du ha til forumet om Diskusjon.no oppgraderer til IPB 3?

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

En måte å følge trådene/innleggene man har rapportert på? Jeg synes det er spennende å følge med på ting jeg har rapportert, men det skjer ofte at jeg ikke har tråden i "mine innlegg". Da gidder jeg ikke å lete frem til den tråden igjen, og da vet jeg ikke om det jeg rapporterte ble "godkjent". Dersom man har en slik funksjon liggende, blir det lettere å se hva man har rapportert riktig, og hva man ikke har. Da blir det også lettere å ha rett neste gang man rapporterer. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg ønsker meg en forbedring i måten bildevedlegg og store eksterne bilder behandles. Slik det er i dag åpnes disse i et nytt vindu, det hadde vært mye mer brukervennlig om det hadde blitt åpnet i noe tilsvarende Lightbox (gjerne med frem/tilbake-knapp for innlegg som har flere bilder). I tillegg skulle jeg ønske at det var mulig å selv sette en grense for når eksterne bilder skal skaleres ned av forumet. Jeg har en stor skjerm, og har ikke behov for at et bilde på 1024x768 skal skaleres ned til 65%, så en dropdown-box i foruminnstillingene med forskjellige grenser hadde vært fint :)

Lenke til kommentar

Hva med å få inn favoritter i "mine innlegg". Da kan man kanskje slippe alle disse "mine innlegg" postene folk kaster rundt seg.

Jeg bruker favoritter flittig selv, men ser ikke ut som at det er noe folk flest bruker, vet ikke om dette er latskap eller bare at de ikke er klar over funksjonen.

Tror jeg lagde en egen tråd om dette en lang tid tilbake, men tror eneste som kom ut av dette, var at folk skulle rapportere "mine innlegg" poster, som forsåvidt fjerner deler av problemet når de blir slettet, en løsning ville jeg ikke kalle det dog.

Lenke til kommentar
Hva med å få inn favoritter i "mine innlegg". Da kan man kanskje slippe alle disse "mine innlegg" postene folk kaster rundt seg.

Jeg bruker favoritter flittig selv, men ser ikke ut som at det er noe folk flest bruker, vet ikke om dette er latskap eller bare at de ikke er klar over funksjonen.

Det er således foreslått noe lignende på diskusjon.uservoice.com, da under navnet, "Sammenslåing av "Favoritter" og "Mine innlegg"".
Det er en egen - og mer utdypende - tråd for dette forslaget her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1179359

@L4r5; Det blir nok nærmere april enn september ;)

Lenke til kommentar

Skrev dette i går, men ble ikke posta:

Tja, gå inn og test litt selv. Det er en hel del som gjenstår. Og forhåpentligvis vil vi få en del nye ting på plass før offisiell lansering som f.eks TSPs sammensmeltede favoritter og mine innlegg.

Vil du ha en mer presis tidsantakelse så må nok Mads svare deg selv, men jeg vil tro, det vil si jeg håper, vi snakker nærmere April enn September :)

Lenke til kommentar

Jeg opplever ofte at den oransje firkanten som viser nye poster forsvinner fra trådene i favoritter, selv om jeg ikke har gått inn på tråden. Samme feil gjør at noen ganger når jeg trykker på den firkanten kommer jeg til et senere innlegg en det etter det siste jeg leste. Har ikke opplevd dette i mine innlegg. Håper dette blir fiksa når mine innlegg og favoritter slås sammen.

Lenke til kommentar
Jeg opplever ofte at den oransje firkanten som viser nye poster forsvinner fra trådene i favoritter, selv om jeg ikke har gått inn på tråden. Samme feil gjør at noen ganger når jeg trykker på den firkanten kommer jeg til et senere innlegg en det etter det siste jeg leste. Har ikke opplevd dette i mine innlegg. Håper dette blir fiksa når mine innlegg og favoritter slås sammen.

Enig. Ingen tråder i favoritter viser nye innlegg.

Lenke til kommentar
Ser det er dukket opp en ny kategori i "Tilbakemeldinger", "Tilbakemelding og bugfix for IPB3 oppgradering", betyr dette at oppgraderingen er rett rundt hjørnet? Hva er status på oppgraderingen?

Den kommer når jeg skyter med min utgitte startpistol :)

Når vi er fornøyd med hvordan ting virker på upgrade.diskusjon.no og anser det kun er de mindre bugs som gjenstår, så oppgraderer vi. Det dukker utvilsomt opp ting etter oppgradering, det gjør det alltid.

Nå er det endel som skal portes over på upgrade.diskusjon.no (skins osv), så den er jo temmelig mangelfull sånn sett. Men hjelp oss gjerne med å opprette en tråd for hver lille ting, så tar vår forumguru Mads eller noen av de frivillige som har muligheten og fikser tingene fortløpende, merker tråden som [løst] og flytter den over til ferdigbehandlet.

Vi satser på å samle alt av tilbakemelding her (vil også friske opp generelle tilbakemeldingsforumet litt) og ikke få det spredt rundt eller gjemt bort i en lang tråd. Uservoice har jeg også tatt til orde for at vi fjerner, at et forum betaler noen andre for tilbakemeldingsforum som ikke har noe vi selv ikke har blir litt dumt. Men det er en annen diskusjon. :)

Lenke til kommentar

Jeg er glad for at dere venter med å oppgradere diskusjon, og har oppgraderingen på en egen side til den er så og si ferdig (og selvfølgelig også flott at det er mulig å teste fortløpende på upgrade.diskusjon.no). Vil si prisguide.no gjorde en stor tabbe ved å oppgradere til versjon 2.0 altfor tidlig. Det er fortsatt mange funksjoner fra 1.1 som mangler i 2.0, og det irriterer stort (bruker derfor fortsatt old.prisguide.no mest).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...