TSP Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Hei, denne tråden hadde faktisk sneket seg ut av Mine innlegg, hehe. Som tidligere nevnt er en testversjon IPB 3 på min server (Betaland), den er nå IPB 3.0.3. Skal få oppgradert til 3.0.4 snart. Ellers kan dere for eksempel se litt hvordan det er på Innlegg.no - som for ikke lenge siden ble oppgradert til IPB 3. På min testversjon er det forøvrig veldig mye rart av tillegg innstallert, alt ligger der for å få testet ut forskjellige ting, hvis det er noe av modifikasjoner dere vil ha testet er det bare å si ifra. Jeg skal se om jeg får oppdatert førsteposten og delt mine meninger om noen av forslagene dere har kommet med Endret 10. oktober 2009 av TSP Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg ønsker meg muligheten for å la førstepost i en tråd være øverst på alle sidene.Dette ville vært veldig praktisk på tråder hvor viktig informasjon om tråden ligger i første post. [LES FØRSTE POST!] i emnetittelt funker dårlig, samt at det ikke gir oppdatering i førstepost til de brukerne som allerede har lest den. Denne førsteposten burde skilles litt ut i fra resten av tråden. F.eks med et tomrom mellom denne og resten av tråden, eller en annen farge på posten. Er det mulighet for dette med IPB 3? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det er mogeleg i IPB 2.x og, men mogelegheita for det vart tatt bort saman med den tråda visinga det var so hinsides mange klager på. Ein kunne velge dette i Valg-menyen øvst til høgre i kvar tråd: Visinga som heiter «Linje». (Linken ligg der framleis, men den fungerer ikkje.) Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Men det er personlige valg brukerene selv må ta. Jeg tenkte mer i retning at trådstarter kunne valgt at førstepost skal stå øverst hos alle som leser tråden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Mulighet til å begrense søk til en spesiell trådstarter. Av og til så har jeg opplevd å leite etter et innlegg jeg vet har vært i en tråd startet av meg selv eller en annen. Da hadde det vært greit kun søke i tråder startet av en gitt bruker. Likeledes kunne jeg ønske å søke gjennom en gitt brukers poster. Enten jeg prøver å finne et innlegg jeg har postet selv for lenge siden eller noe en annen har postet. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Mulighet til å begrense søk til en spesiell trådstarter. Av og til så har jeg opplevd å leite etter et innlegg jeg vet har vært i en tråd startet av meg selv eller en annen. Da hadde det vært greit kun søke i tråder startet av en gitt bruker. Likeledes kunne jeg ønske å søke gjennom en gitt brukers poster. Enten jeg prøver å finne et innlegg jeg har postet selv for lenge siden eller noe en annen har postet.Dette med å søke opp seg selv som trådstarter er allerede mulig på en enkel måte, så lenge du vet hvilken kategori du postet det i. Dette gjør du i kategorivalgene helt nederst. Pass på at du velger "Vis alle" i tidsvalget. Men et bilde er nok mye mer forklarende. Når det gjelder å kunne gjøre det samme med andre brukere kan du forøvrig og se fra profilen ved å velge "Vis medlemmets tråder", to muligheter her: (Ikke spør meg hvorfor boksen er helt feil plassert, det får bli en annen/egen diskusjon/feilrapport ) Det skal nok ikke være veldig vanskelig å få dette i større grad implementert sammen med søket. Endret 18. november 2009 av TSP Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg er egentlig mest gira på å få oppgradert rapportsenteret jeg Resten av det IPB3 byr på er ikke akkurat ueffent det heller. Satser på at det blir prioritert når Prisguide 2.0 blir ferdigstilt en gang for alle Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Så fremt jeg ikke mister lo-fi-versjonen vil jeg være fornøyd. Den er mye enklere å lese enn fullversjonen, og dersom den opphører å eksistere, vil jeg mest sansynlig forlate dette forumet. Utenom dette, har jeg lite å tilføye, annet enn at jeg er fornøyd med forumet som det er, og ikke skjønner hvorfor vi skal være så moderne hele tiden! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg har bare et lite forslag til statistikk-delen nederst på forumoversikten, og det er å få tusen-separator på tallene for å øke leseligheten, demonsterer med bilde: Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hadde det vært mulig å få en oppdaterende liste over tråder med nye innlegg i "Mine innlegg"? Tenker på den som er på forumets forside. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hadde også vært greit om det sto hvor mange som skriver i en tråd i tillegg til hvor mange som kun leser Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det ser man da lett, de som har stiplet navn. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det ser man da lett, de som har stiplet navn. Hva mener du med stiplet? Kan du gi meg et kjapt screenshot? Visste ikke om dette Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 De med stiplet navn skriver i tråden. Den reagerer ikke på hurtigsvar regner jeg med. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Stilig, det visste jeg ikke! Da retter jeg opp ønsket mitt: La denne funksjonen også gjelde hurtigsvar Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det blir ganske vanskelig tror jeg. For når du trykker på den vanlige svarknappen så sender du en forespørsel til forumdatabasen som gjør at de kan oppdatere statusen. Når du bruker hurtigsvar så sender du ingenting til forumet før du sender det du har skrevet. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det er bare å bruke AJAX på hurtigsvar-knappen (som åpner hurtigsvar-boksen). I teorien er det ganske lett. Da vil nettleseren kunne fortelle forumet at boksen ble åpnet, uten at siden trenger å lastes. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Jeg vil ha muligheten til å skjule forum/forumkategorier fra mine innlegg/siste 24 timer/ubesvarte tråder. Etterhvert som dette forumet har utvidet har det blitt mer og mer kategorier jeg simpelthen ikke har interesse for. Endret 28. november 2009 av MrLee Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Du kan ignorere tråder fra mine innlegg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg