uskyldig212 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 det er en hule i nærheten av hvor eg bor som brukes som en turistatraksjon. kommer ganske mange turister der. og arrangsjørene forteller historie om grotten og de " mystiske" skapningene som bor inni der. så eg har veldig lyst og vedde med en venn om at en av oss kler seg ut og hopper og løper rundt i hulen mens det er turister der . men siden ingen av oss vill komme i problemer med polti. så vil eg forsikre meg om at det ikke blir nor alvorlig sak . så håper noen her kan fortelle meg konsekvensene av dene "spøken" . eg vett ikke hvem som eier hulen. og turistene går ikke in i hulen. bare står i ingangen og tar bilder . takker for svar ! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Bare si at du å kameraten lekte romvesener fra mars angriper eller noe sånt. De er jo ikke deres sak om turistene stikker nesen inn i hulen. Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 så er ikke vi begge to helt tuti fruti heller Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg tror at det verste som kan skje er at dere blir bortvist fra stedet. Høres ut som en morsom spøk. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Tror ikke det vil skje noe farlig jeg heller. Eneste er vel at de kan bli sure og be dere gå. Synes dere skal prøve det, høres morsomt ut Lenke til kommentar
Zirgo Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Du skal nok ikke være redd for å få noen strafferettslige følger av dette påfunnet. Go for it! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Få noen til å ta opp stuntet deres. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ta det opp på video og legg det på youtube. Husk å få de involvertes tillatelse, hvis ikke må du sladde ansiktene deres. Medmindre disse menneskene kommer fra Langtbakistan, tror jeg ikke de blir skremt av ungdom med rare kostymer. Dagens mennesker tror ikke på tusser og troll. En annen ting dere kan gjøre er å sette inn en kassettspiller som spiller skumle lyder. Lenke til kommentar
phphans Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hvis det er eldre personer som er med og ser på disse hulene kan de i verste fall få hjerteattakk og dø, og vips så har du blitt morder. Det vil få konsekvenser, uansett hvor uskyldig spøken var ment å være. Lenke til kommentar
slakte Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 tror de fleste turistene vil skjønne greia og synes det er like morsomt som dere. kjør på Lenke til kommentar
Zirgo Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvis det er eldre personer som er med og ser på disse hulene kan de i verste fall få hjerteattakk og dø, og vips så har du blitt morder. Det vil få konsekvenser, uansett hvor uskyldig spøken var ment å være. Og hvor hjemler du at "det vil få konsekvenser"? Om noen dør av en slik rampestrek (som dette er), tror jeg det snør i helvete før du blir dømt for mord. Tror ikke engang påtalemyndighetene vil ta ut siktelse. Langt i fra en påregnelig følge av handlingen at noen skal dø av noe slikt, og "siktede" vil gå fri. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Du trenger ikke dom for å få straff... Dårlig samvittighet er minst like ille. Så ikke rop BØ! uten at dere har sett an turistene først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå