Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Det virker som flere og flere benytter sin mulighet til div skittkasting til div nettbutikker..den ene mer useriøs enn den andre, de fleste vet nøyaktig hva jeg snakker om, det er derfor ikke nødvendig for meg å rippe opp i div saker som har vært oppe til diskusjon atter en gang. Hvor lenge skal det gå før personer på forumet begynner å forstå hvordan de skal oppføre seg ? de fleste har kommet med usaklig,meningsløs og meget kritikkverdig syting ala "den butikken nekter meg ny vare etter at jeg svidde skjermkortet og prøvde å svindle dem" skal dere i det hele tatt komme med klager så gjør det på en saklig og seriøs måte... samt virker det ikke helt som om dere forstår omfanget av det dere gjør, for det er ikke alle som gidder lese gjennom topicene de finner her,ser de da en topic der det f.eks står - komplett er noen sabla svindlere - så er det jo en selvfølge at det klistrer seg i bakhodet og at det kan virke negativt ved neste innkjøp av data utstyr.. jeg gjentar meg selv en gang til, det er helt greit å klage på en butikk du selv mener ikke har gitt deg noen form for god service, men vær meget forsiktig med måten du gjør det på. jeg gidder rett og slett ikke skrive en lang topic om hvorfor dette er så inni granskauens irriterende,dette fordi jeg er fullstendig klar over at flesteparten er enig! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Enig, og vet hvilken nettbutikk det er snakk om.... Dem gjorde en tabbe ifjor og rettet opp i dette... Synes det blir litt feil å gjenta dette gang på gang... Så lenge dem er en seriøs webshop ellers... Lenke til kommentar
L.. Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Er faktisk litt enig med deg der. Uansett så er den eneste butikken jeg noen gang har hatet, konkurs for flere år siden pga dårlig kundeservis og dyre varer. :-? Bare se på linken min under også da. (Ikke jeg som har skrevet det) Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Ein gagn splint, ALTID SPLINT!... Det ligg i blodet! Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 La nå folk skriva hva dem selv vil....så lenge dem holder seg innenfor reglene her på forumet så ser jeg ikke noe problem.... Skulle ha skrivi noe mere men gidder ikke... Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 det gjelder vel generelt for forumet at folk spammer det med unødvendige innlegg..... egentlig burde det vært et rating-system på innlegg, slik at man kunne velge å vise innlegg som andre brukere mente var bra.... (i tillegg til dagens visning....) personlig gidder eg ikkje å delta så mykje på forumet lenger, både fordi folk ikke vet hva søkefunksjonen, og fordi folk forventer at andre skal legge svarene i hendene på dem.... kanskje det hadde vært en idè med å lage noe wiki-basert for spørsmål som går igjen??? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Alle gjør feil. ingen er perfekte :wink: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 La nå folk skriva hva dem selv vil....så lenge dem holder seg innenfor reglene her på forumet så ser jeg ikke noe problem.... Skulle ha skrivi noe mere men gidder ikke... først og fremst, leser du gjennom retningslinjene så forholder de seg ikke akkurat til reglene, samtidig er de fleste av disse topicene rett og slett enten litt sannhet blandet med en god del fantasi eller en sak der nettbutikken har hatt sin fulle rett til å gjøre det de har gjort etter at kunden har vært den som har stikket kjepper i hjulene.. det saken gjelder er at de sverter nettbutikker som faktisk gjør en god jobb, greit nok at ikke alle tror på det som står i topic, men så er det jo faktisk de som gjør det og legger det i bakhodet at den butikken skal de holde seg unna... det er ikke akkurat å bare la dem skrive hva dem vil skrive hvis det er løgn og skadelig for nettbutikken det gjelder,hw.no sitt forum er faktisk ganske stort og blir lest temmelig ofte om dagen... Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Bare se på linken min under også da. (Ikke jeg som har skrevet det) Steike, så vanvittig overdreven bruk av ordet "inkompetent" Lenke til kommentar
IIIvolt Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 det er ikke akkurat å bare la dem skrive hva dem vil skrive hvis det er løgn og skadelig for nettbutikken det gjelder,hw.no sitt forum er faktisk ganske stort og blir lest temmelig ofte om dagen... Er litt enig her... Men dette er vel egentlig den aktuelle nettbutikken sitt problem? Greit at de ikke kan sitte og følge med på et forum som dette på hw.no for å sjekke om det blir kastet dritt liksom. Men her blir det snakk om å "sladre" f.eks. I ekstreme tilfeller går det jo an for nettbutikken å anmelde folk hvis de mener å ha bevis for at de har mistet / mister kunder pga. det som ble skrevet. Men når det gjelder enkeltkommentarer som "jeg liker ikke den...", "der fikk jeg dårlig service, jeg hater den nettbutikken.." etc, så ser ikke jeg noen særskilt grunn til å "hisse seg opp". Alle har rett til å si sin mening. Det kan være det er mye av det... Men så lenge ikke hoveddelen av drittkastingen kommer fra et par enkeltpersoner så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå