Gå til innhold

Handle fra nett, Ungdomskort, Paypal


Anbefalte innlegg

Hei har et kort fra postbanken. Det er et ungdomskort. Har lest litt rund osv men tenkte at noen av emnene kunne være utdaterte. Jeg tenker på å handle fra sider som: beltespenner.no, superkul.no og Deal Xtreme. Men hvordan kan jeg få til å handle fra disse sidene ? Funker det ? På deal extreme trenger man paypal. Er det til å stole på ? Funker det med ungdoms konto ?

 

Takker for alle svar jeg for :=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nordea sitt kort har en 16-siffret kode printet på som man kan plotte inn i nettbutikkene.

 

Men hvis du har nettbank så er vel ikke det nødvendig. Vil tro du kan overføre penger til forskjellige kontoer med den?

 

edit: med andre ord vil du kunne overføre penger til en PayPal-konto. Prøvd å registrere deg?

www.paypal.com

Endret av BooBass
Lenke til kommentar

Jeg har postbanken ungdomskort og er 14år og har allerede mere en 10 ordre fra dealextreme som jeg har fiksa selv (BTW DX er nede nå :cry: )

 

Alt du trenger er en paypal konto og nettbank. Men haken er at man må vere 18 år for å lage paypal konto, men bare skriv at du er 18 år.

 

Når du har laget en paypal konto, så får du din egen kode som er for å sette penger inn på paypal kontoen din. Den koden skriver du inn i komentarfeltet på betalingsskjemaet på netbanken din, så øverfører du det beløpet du vil overført til paypalkontoen din, så sender du det til paypals kontonummer, som står under "top up" eller "etterfyll" når du er logget inn i paypal. Fungerer 100% og ikke noe rente. det er anbefalt!

Lenke til kommentar

Det vet jeg ikke, jeg har aldri betalt moms når jeg har bestilt fra dealextreme, siden jeg har aldri bestilt for over 200kr. Dealextreme har gratis frakt så du kan bare bestille en og en ting, så slipper du moms.

 

Siden beltespenner.no og superkul.no er norske nettbutikker så er det ikke moms.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...