Verbal Hologram Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hei har et kort fra postbanken. Det er et ungdomskort. Har lest litt rund osv men tenkte at noen av emnene kunne være utdaterte. Jeg tenker på å handle fra sider som: beltespenner.no, superkul.no og Deal Xtreme. Men hvordan kan jeg få til å handle fra disse sidene ? Funker det ? På deal extreme trenger man paypal. Er det til å stole på ? Funker det med ungdoms konto ? Takker for alle svar jeg for :=) Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Bump ingen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
nls Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Du kan ikke bruke et visa electron kort på nett Paypal kan linkes til en bankkonto så det er ok. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Men kan jeg lage paypal ? Er 13 år. Eller må jeg bruke en form for fake id ? Men hvordan setter jeg penger fra mitt bankkort til paypal ? Må jeg registrere mitt bankkort på paypal ? Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ungdomskort fra nordea funker fett på nett. Ellers skal det vel være mulig å åpne en paypal for så å overføre penger dit fra banken. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Hva er det som er annerledes med nordea og postbanken sitt ? Jeg har sånn kakulator lignende greie til nettbank. Har en slik https://www.postbanken.no/portalfront/pba/b...200x140_go3.jpg Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Nordea sitt kort har en 16-siffret kode printet på som man kan plotte inn i nettbutikkene. Men hvis du har nettbank så er vel ikke det nødvendig. Vil tro du kan overføre penger til forskjellige kontoer med den? edit: med andre ord vil du kunne overføre penger til en PayPal-konto. Prøvd å registrere deg? www.paypal.com Endret 7. juni 2009 av BooBass Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 nei har ikke ennå prøvd. Men går det ikke ann å finne den koden fra nettbanken eller noe sånt ? Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Trokke de deler de ut. Men er ikke sikker, du får høre med banken Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Men om jeg finner ut den 16 siffer koden. Kan jeg da handle fra internet ? Lenke til kommentar
nls Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 ja forsåvidt, men dnbnor har ikke visakortnummer til sine visa elektronkort. og det er ikke mulig å "trylle" et frem. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg har postbanken ungdomskort og er 14år og har allerede mere en 10 ordre fra dealextreme som jeg har fiksa selv (BTW DX er nede nå ) Alt du trenger er en paypal konto og nettbank. Men haken er at man må vere 18 år for å lage paypal konto, men bare skriv at du er 18 år. Når du har laget en paypal konto, så får du din egen kode som er for å sette penger inn på paypal kontoen din. Den koden skriver du inn i komentarfeltet på betalingsskjemaet på netbanken din, så øverfører du det beløpet du vil overført til paypalkontoen din, så sender du det til paypals kontonummer, som står under "top up" eller "etterfyll" når du er logget inn i paypal. Fungerer 100% og ikke noe rente. det er anbefalt! Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Ok Tusen takk. Men om jeg kjøper noe som er over 200 kr. Må jeg da betale moms osv med paypal ? Eller betaler jeg det når jeg skal hente varen ? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det vet jeg ikke, jeg har aldri betalt moms når jeg har bestilt fra dealextreme, siden jeg har aldri bestilt for over 200kr. Dealextreme har gratis frakt så du kan bare bestille en og en ting, så slipper du moms. Siden beltespenner.no og superkul.no er norske nettbutikker så er det ikke moms. Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Selv bruker jeg postbankens nettbank sammen med PayPal, og dette fungerer perfekt. Tar 3-4 dager fra pengene er sendt, til de registreres på PayPal, og så er det bare å kaste dem bort på de aller fleste nettbutikker Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 ok tusen takk. Men det blir nok lite aktuelt å dele en mobil telefon i to.Men er det noe andre som hvet ? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Du får en regning i posten når du skal betale momsen, eller det var ivertfall det en kompis av emg fikk da han bestilte fra ebay. Skal du kjøpe mobil fra dealextreme? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Ja tenkte på csiphone eller noe sånt. (Iphone clone) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå