johnx2 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg liker å ha sex med jenter. Problemet er ofte at når jeg kommer i kontakt og har sex med nye jenter/damer via kjente, felles interesser eller jobb så merker jeg fort at de forsøker å gå videre til forhold -så hvordan unngå det tidlig? Det har blitt noen kjipe situasjoner der de har lagt mer i "forholdet" enn det jeg har ment. Er det noe jeg kan gjøre for å vise med en gang at jeg ikke er interessert i mer enn vennskap. Må innrømme at jeg er en person som fort blir fysisk, er vant med å gi klemmer, klappe på skulderen osv med både mannlige og kvinnelige venner, men tenker at det ser de fort at jeg alltid gjør... (er det navit i seg selv...?) Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) http://www.genuine-connections.com/no/inde...r/FBforhold.php Fyren er ekspert på dette Endret 6. juni 2009 av Raijin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Jeg liker å ha sex med jenter. Problemet er ofte at når jeg kommer i kontakt og har sex med nye jenter/damer via kjente, felles interesser eller jobb så merker jeg fort at de forsøker å gå videre til forhold -så hvordan unngå det tidlig? Er det så rart ? Du skaper god kontakt, du har sex med de og de vil ta steget videre. Helt naturlig akkurat den situasjonen. Det har blitt noen kjipe situasjoner der de har lagt mer i "forholdet" enn det jeg har ment. Er det noe jeg kan gjøre for å vise med en gang at jeg ikke er interessert i mer enn vennskap. Du kan jo konfrontere personen med det, ingen vil ta det med ett smil rett etter du har hatt sex med personen. Må innrømme at jeg er en person som fort blir fysisk, er vant med å gi klemmer, klappe på skulderen osv med både mannlige og kvinnelige venner, men tenker at det ser de fort at jeg alltid gjør... (er det navit i seg selv...?) Det er kanskje litt innlysende, du kan jo konfrontere vennene dine med det at du er en fysisk person som liker og gi klemmer, klapp på skulderen. Jeg er en slik person. Fyren er ekspert på dette Linken fungerer ikke. Endret 6. juni 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
pwned Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Dette var en tråd man ikke ser mange av her inne Tar du kontakt med jentene i løpet av kort tid etter sex'n? Det kan tolkes av oss som et tegn på noe mer enn et random sex-forhold. Derimot, om du ikke tar kontakt og møter jenta i en mer venne/kompis-preget situasjon etterpå, vil hun ikke få de samme signalene. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 I henhold til retningslinjene §1, må jeg be debattanter ærbødigst, holde seg til trådens tema. Mener du en tråd eller et innlegg som sådan strider mot retningslinjene, ikke kommenter dette den aktuelle tråd, men rapporter. I henhold til retningslinjene ble '11' innlegg slettet fra tråden. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå