-Teddy- Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hey! Skal på en forholdsvis lang biltur med full bil. Hadde vært greit å ha litt felles sosialt tidsfordriv. Noen som vet om noen multiplayerspill de kan anbefale til PSP'n? Googler jeg det hele ender jeg bare med masse forslag om GTA:LCS og Metal Gear og slike internett-titler. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Internett-titler? Eneste forslaget jeg kan komme med er vel Worms ett eller annet. Men husker ikke undertittelen da. Lenke til kommentar
GamerChoice Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg har MGS men er ikke så veldig fornøyd. jeg er ganske fornøyd med Resistance retribution sin online. spilte syphon filther en stund men det ble kjedelig siden alle skulle bruke snipere ... det er kanskje mange flere gode online spill, men de vet ikke jeg noe om Lenke til kommentar
GamerChoice Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Åja, jeg misforsto spørsmålet første gang .. bare glem det jeg skrev Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå