Gef Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Sitter på lan hos en kompiss...når de skal komme innpå min maskin gjennom nettverket kommer det opp en melding "not enought server storage is available to process this command" men har en hd som folk kommer inn på, den er nylig satt inn. Har 400MB ledig diskplass på c: 400MB ledig diskplass på d: 1.31GB ledig diskplass på H: og 1.51GB ledig diskplass på J: J: er den hd'en folk kommer inn på, det er den som er nylig satt inn. Den står på en IDE kontroller. D: ligger windows XP PRO SP1 ENG. Har win 98 på C: men kjører i XP. Hadde dette problemet før jeg satte inn den nye hd'en. Så det kan ikke ha noe med den å gjøre. Er det noen som kan hjelpe meg? Takk for svar Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Sikkert for sent nå . Men du kan / kunne flyttet swapfilen til en stasjon med større plass. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Du kan prøve å justere IRPStackSize'n. Dette gjør du i regedit : HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetServicesLanmanServerParameters Default verdi er 11 Verdien kan være mellom 11 og 20 Når du har funnet frem i regedit så skal du legge til en ny verdi i registeret : Klikk på Edit > New > DWORD Value. Skriv IRPStackSize (som da blir navnet på denne verdien) Høyreklikk på IRPStackSize og velg Modify. I Data Value feltet skriver du verdien du vil prøve (mellom 11 og 20). Prøv med 12 og gå oppover....... Dette er èn løsning som har virket med tilsvarende feilmeldinger Ikke sikkert at det løser ditt problem, men kanskje.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå