Robocoop Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) http://www.nrc.nl/international/article226...ch_EU_elections PPV kommer inn som nest største parti! Kampen mot muslimene er i gang for fullt. Nå er bare snakk om hvor du står. Og hvor står akkurat du, nordmann? Ja, du! Se filmen hos Youtube Endret 5. juni 2009 av Robocoop Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Som nest største parti fra nederland ja...? Er et stykke til nest største parti på EU-parlamentet. Ellers så står jeg i ingen av båsene du har forsøkt å opprette, ellers takk . Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg sitter her, jeg. Komfortabelt. Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Er det for masse å be om et parti som ser problemet med Israel og innvandringen til Norge? kan man få begge deler? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Akkurat, den vanlige nasjonalistkrangelen....... Hva er feil med Israel? Problemet er Islam og fjernkulturelle. Hvorfor kan vi ikke slutte fred og enes om å få ut muslimene først? Endret 5. juni 2009 av Robocoop Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det er jo Israels policy i midt-østen som sørger for at vi blir nedrent av muslimer. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Yes, la oss nå diskutere det tråden faktisk handler om. Et valgresultat. Ikkenoe annet. EDIT: 1 innlegg som ikke fulgte dette + kommentar er slettet. Hold dere saklige. Endret 5. juni 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 I henhold til retningslinjene §1, må jeg be debattanter ærbødigst, holde seg til trådens tema. Mener du en tråd eller et innlegg som sådan strider mot retningslinjene, ikke kommenter dette den aktuelle tråd, men rapporter. I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Om ikke britene hadde hatt det udemokratiske first-past-the-post systemet, så hadde folk kunnet proteststemme også der. I steden har det blitt et ugjennomtrengelig topartisystem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå