Ethernet Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hei hei! Har en Honda NSR 180ccm. Har egentlig ikke så mye peiling, men når jeg starter den noen ganger så går den så høyt opp på turtallet at jeg må stoppe den, snakker om 8-9k omdreininger. Den ligger vanligvis på rundt 2k. Noen enkel løsning på dette? takker Lenke til kommentar
csmaster65 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Om shocken står på er det vanlig og få høy turtall når sykkelen er varm, og du finner vanligvis en liten kran eller ett hjul som du kan stille på for og endre bensintilførselen under tomgang. Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 kan vel være falsk luft, stram slangaklemma og skruene på innsuget Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Hvor er dette? Jeg har holdt på med sykkelen i et halvt år nå for å få den til å funke og i går startet og gikk den uten å stoppe igjen. Robin1379: Hvor finner jeg innsuget? Edit: Det er bare noen ganger den gjør slik, og senest i går startet den med det samme, men da holdt den seg på 5k og sank til 2k etter noen få minutter. Endret 6. juni 2009 av Ethernet Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 innsuget er mellom forgassern og motoren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå