TheOats Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kjøpte Defcon, over steam, for en stund siden men har ikke prøvd det før nå. Men spillet spør etter en nøkkel for å låse det opp, og jeg kan ikke huske å ha motta noen "nøkkel" :/ Noen her som kan forklare hva jeg skal gjøre? Trodde ikke man trengte slikt når man kjøper spill på steam. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Trudde ikke jeg heller... Men jeg tenker det kommer i eposten steam accoutnen er registrert på? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Trudde ikke jeg heller... Men jeg tenker det kommer i eposten steam accoutnen er registrert på? Søkte igjennom eposten min og fant ikke noe :/ Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Gå til www.steampowered.com og send dem en support ticket De svarte meg fort på et spørsmål om CS1.6 så. Kan jo prøve det... Men har du prøvd å bare laste det ned fra steam? Eller MÅ du ut med cdkey uansett? For hvis du har kjøpt det, så skal man vanlighvis ikke det? Prøvd å som sagt reinstalere? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Gå til www.steampowered.com og send dem en support ticket De svarte meg fort på et spørsmål om CS1.6 så. Kan jo prøve det... Men har du prøvd å bare laste det ned fra steam? Eller MÅ du ut med cdkey uansett? For hvis du har kjøpt det, så skal man vanlighvis ikke det? Prøvd å som sagt reinstalere? Skal sende dem en "support ticket". Jeg har "bare" lastet det ned fra steam ja. Den key greia må man ha etter man har startet spillet ellers får man bare spille demoen. Kan prøve å re installere det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå