Djfreedo Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Kicks = Sneakers Vet det Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det er jo alltids kjekt å ha ett par Men om du føler du ikke trenger, så for all del, spar pengene Jeg har vel alltid vært en fan av kicks, så har litt vanskelig for å fortstå at folk ikke trenger dem Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Liker å bruke svarte skinnsko Syns det ser mye bedre ut med det når jeg bruker mørke jeans. Også kjøper jeg seilersko og plimsolls til shorts og chinos Burde vel egentlig prøve å spare litt ja. "handlelista" og de klærne jeg har kjøpt blir på ca 40.000kr Er en del det. Endret 16. juni 2009 av Djfreedo Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Tro meg, etter noen år så har du ikke lyst å tenke på hvor mye du har brukt på klær. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Liker å bruke svarte skinnsko Syns det ser mye bedre ut med det når jeg bruker mørke jeans. Også kjøper jeg seilersko og plimsolls til shorts og chinos Burde vel egentlig prøve å spare litt ja. "handlelista" og de klærne jeg har kjøpt blir på ca 40.000kr Er en del det. Du vet, du trenger ikke kun kjøpe de dyreste klærne du finner. Legg pengene i skinnsko, vintersko og losjakke/vinterjakke - ting som holder seg et par sesonger med andre ord. Jeg vil også anbefale deg å bruke ekstra tid på å finne salg. http://www.dinside.no/784938/merkeklaer-til-halve-prisen I herreavdelingen selger de mye Ralph Lauren, Henri Lloyd, Boss og Burberry, når de har det inne. Det lå på mellom 30-60%. Jeg har ikke vært der selv, men en kamerat sa det var en del ok der i påsken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå