Djfreedo Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Synd. Det er etter min mening det peneste man får tak i av jakker. Du prater om sånn frakk som blottere går i sant? Endret 6. juni 2009 av Djfreedo Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hva med en PRL windbreaker. Det er riktignok ikke mye vinterjakke, men det ville jeg ikke si en trenchcoat er heller. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Ok, hvor er det de selger Acne, Filippa K og Polo Ralph Lauren i Oslo/Lillestrøm området? Edit. Ser nå at de har det på steen & strøm. Endret 6. juni 2009 av Djfreedo Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 S&S har alt dette. Lørenskog Enzo har Acne og Filippa K. Mostue på Lørenskog har RL, dem har det i Lillestrøm også. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Av vinterjakke ville jeg absolutt gått for en sort losjakke / peacoat. Jeg har hatt både fra Matinique og Bruuns Bazaar, og jeg er godt fornøyd med jakkene fra begge. Av lettere jakker har Johnny Love mye kult. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Butikker i Oslo verdt å ta en tur innom: Steen & Strøm Tatler Follestad Acne Agnar Hagen Det var de jeg kom på i løpet av ett minutt, sikkert flere jeg har glemt i farten. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg har litt lik "kropp" som deg, litt lavere og veier igjen litt mindre. Om du tør burde du gå for litt trange bukser, bukser som anskje har vanlig passform på andre folk ser baggy og upene ut på høye og tynne folk som deg og meg, om du tør kan du kjøpe bukser med litt farger, ikke bare jeans. Om sommeren burde du også skaffe deg noen chinos, tipper at Fillipa K og NN.07 er to merker som er blitt nevnt tidligere, begge har veldig god passform og ser pene ut. Ikke særlig dyre heller. Overdeler spørs på hva du bruker som bukse, men med trange bukser kan du bruke cardigans med skjorte/white tee, du kan bruke dype v-hals gensere, oversized hvis du tør.. Av sko så burde du skaffe deg et par seilesko og noen plimsolls, ikke kun hvite, prøve med striper osv. Sjekk www.asos.com, de har fryktelig mye bra Hvis du vil handle i butikker kan du sjekke Volt, tatler, zara h&m osv. Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Gubben.. dette løser alle dine problemer http://www.thetripwire.com/wp-content/uplo...amone-jlens.jpg Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Jakker jeg liker er typisk denne: http://www.asos.com/Villain/Villain-Bomber...1&clr=Black Bare jeg som syns det? Endret 7. juni 2009 av Djfreedo Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jakken var ikke spesielt stygg, men ikke pen heller. Fikk J&J feeling, som er langt ifra bra. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Nå har jeg handlet en del klær. To Acne jeans T-skjorte To piquèer (Dior og et annet merke) Et svart skinnbelte Cardigan fra Hugo Boss D&G skjorte Slips V-hals genser Ralph Lauren genser med glidelås. Også har jeg skrevet en ny "handleliste": Blå seilersko Svarte skinnsko Beige chinos Blå chinos Hvite jeans V-hals genser skjorte 5 hvite v-hals T-skjorter parfyme t-skjorter med motiver 2 lyse shorts Piquèer Jakke Noe jeg skal legge til/bytte ut? Og forslag til jakke som passer dette? Endret 15. juni 2009 av Djfreedo Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Kommer vel an på hvilken stil du har lagt deg på, mulig å få se bilder, eller? Ligger bilde av meg med ett av jeans'a, beltet, skjorta, slipset, og cardiganen på bildetråden. Endret 15. juni 2009 av Djfreedo Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) *snip*Og forslag til jakke som passer dette? Fin liste Jeg ville valgt og kjøpe med et par enkle plimsolls også nå som det er sommer. Koster ikke mer enn 100-200,- Til vinters ville jeg brukt en losjakke eller en frakk som når halveis ned låret. På sommeren kunne en lett, uniformsinspirert jakke vært fint. Endret 16. juni 2009 av thrice Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Sier meg enig med thrice, fin liste, og jeg ville også ha kjøpt meg noen plimsolls, som er utrolig anvendelige og fine nå på sommeren Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Langt i fra like gode som Acne. Åå? Har et par fra Blue monday som passa meg som faen, er Acne så mye bedre? Har ganske "kranglete" bein, etter flere år med fotball og styrketrening de siste årene har jeg svært muskuløse legger / lår og en smal midje med store "lats" og brede skuldre, som fører til at buksene mine er for store i midjen, for at det ikke skal se ut som de er malt over lår/legger. Samme med jakker/genser/skjorte , er medium-sized i mageregionen men pga. armer,skudlre og brystkasse blir dette seende veldig harry ut. Quoter deg halvveis fordi jeg var nyskjerrig, samt jeg trenger litt tips :'D Synd. Det er etter min mening det peneste man får tak i av jakker. True that. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Min erfaring er at Acne har langt bedre passform (I hvert fall på meg, og mange andre på forumet her også vet jeg) enn Cheap Monday. Kvaliteten kan jeg ikke si så mye om, siden jeg aldri har hatt noen bukser derfra, men ut fra hvordan den føltes etc. er Acne langt bedre. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Også har jeg skrevet en ny "handleliste": Blå seilersko Svarte skinnsko Beige chinos Blå chinos Hvite jeans V-hals genser skjorte 5 hvite v-hals T-skjorter parfyme t-skjorter med motiver 2 lyse shorts Piquèer Jakke Fin liste, men om jeg hadde vært deg hadde jeg droppet de blå seilerskoene. Og eventuelt kjøpt noen loafers, Jonas! har lagt ut bilde av noen meget pene i bildetråden. Du burde også legge til hvite plimsolls som thrice og Jonas! har sagt. Også må du passe på at de/den V-halsen du kjøper ikke er for tykk, siden sommeren kommer nå snart og det kan bli ubehagelig varmt med en tykk V-hals. Det er også lurt å gå for lyse farger. For en litt mer casual look, med jeans og bare vanlig t-shirt, kan det være greit å et par kicks. Vans, Nike, Converse .. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Også har jeg skrevet en ny "handleliste": Blå seilersko Svarte skinnsko Beige chinos Blå chinos Hvite jeans V-hals genser skjorte 5 hvite v-hals T-skjorter parfyme t-skjorter med motiver 2 lyse shorts Piquèer Jakke Fin liste, men om jeg hadde vært deg hadde jeg droppet de blå seilerskoene. Og eventuelt kjøpt noen loafers, Jonas! har lagt ut bilde av noen meget pene i bildetråden. Du burde også legge til hvite plimsolls som thrice og Jonas! har sagt. Også må du passe på at de/den V-halsen du kjøper ikke er for tykk, siden sommeren kommer nå snart og det kan bli ubehagelig varmt med en tykk V-hals. Det er også lurt å gå for lyse farger. For en litt mer casual look, med jeans og bare vanlig t-shirt, kan det være greit å et par kicks. Vans, Nike, Converse .. Kicks har jeg ikke lyst på. Men skal legge til plimsolls Har lyst på seilersko og så. Men noen som vil komme med forslag til jakke? Har begynt å få sansen for losjakke nå, men det er mange av dem jeg ikke liker. Og jeg vil heller ikke ha "frakk". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå