Gå til innhold

Tips til makeover. Høy gutt på 17 år.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har litt lik "kropp" som deg, litt lavere og veier igjen litt mindre. Om du tør burde du gå for litt trange bukser, bukser som anskje har vanlig passform på andre folk ser baggy og upene ut på høye og tynne folk som deg og meg, om du tør kan du kjøpe bukser med litt farger, ikke bare jeans. Om sommeren burde du også skaffe deg noen chinos, tipper at Fillipa K og NN.07 er to merker som er blitt nevnt tidligere, begge har veldig god passform og ser pene ut. Ikke særlig dyre heller.

Overdeler spørs på hva du bruker som bukse, men med trange bukser kan du bruke cardigans med skjorte/white tee, du kan bruke dype v-hals gensere, oversized hvis du tør..

Av sko så burde du skaffe deg et par seilesko og noen plimsolls, ikke kun hvite, prøve med striper osv.

Sjekk www.asos.com, de har fryktelig mye bra

Hvis du vil handle i butikker kan du sjekke Volt, tatler, zara h&m osv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har jeg handlet en del klær.

To Acne jeans

T-skjorte

To piquèer (Dior og et annet merke)

Et svart skinnbelte

Cardigan fra Hugo Boss

D&G skjorte

Slips

V-hals genser

Ralph Lauren genser med glidelås.

Også har jeg skrevet en ny "handleliste":

Blå seilersko

Svarte skinnsko

Beige chinos

Blå chinos

Hvite jeans

V-hals genser

skjorte

5 hvite v-hals T-skjorter

parfyme

t-skjorter med motiver

2 lyse shorts

Piquèer

Jakke

Noe jeg skal legge til/bytte ut?

Og forslag til jakke som passer dette?

Endret av Djfreedo
Lenke til kommentar
*snip*

Og forslag til jakke som passer dette?

Fin liste :) Jeg ville valgt og kjøpe med et par enkle plimsolls også nå som det er sommer. Koster ikke mer enn 100-200,-

Til vinters ville jeg brukt en losjakke eller en frakk som når halveis ned låret. På sommeren kunne en lett, uniformsinspirert jakke vært fint.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Langt i fra like gode som Acne.

Åå? Har et par fra Blue monday som passa meg som faen, er Acne så mye bedre? Har ganske "kranglete" bein, etter flere år med fotball og styrketrening de siste årene har jeg svært muskuløse legger / lår og en smal midje med store "lats" og brede skuldre, som fører til at buksene mine er for store i midjen, for at det ikke skal se ut som de er malt over lår/legger. Samme med jakker/genser/skjorte , er medium-sized i mageregionen men pga. armer,skudlre og brystkasse blir dette seende veldig harry ut. Quoter deg halvveis fordi jeg var nyskjerrig, samt jeg trenger litt tips :'D

Synd. Det er etter min mening det peneste man får tak i av jakker.

True that.

Lenke til kommentar

Min erfaring er at Acne har langt bedre passform (I hvert fall på meg, og mange andre på forumet her også vet jeg) enn Cheap Monday. Kvaliteten kan jeg ikke si så mye om, siden jeg aldri har hatt noen bukser derfra, men ut fra hvordan den føltes etc. er Acne langt bedre.

Lenke til kommentar

Blå seilersko

Svarte skinnsko

Beige chinos

Blå chinos

Hvite jeans

V-hals genser

skjorte

parfyme

t-skjorter med motiver

2 lyse shorts

Piquèer

Jakke

Fin liste, men om jeg hadde vært deg hadde jeg droppet de blå seilerskoene. Og eventuelt kjøpt noen loafers, Jonas! har lagt ut bilde av noen meget pene i bildetråden. Du burde også legge til hvite plimsolls som thrice og Jonas! har sagt. Også må du passe på at de/den V-halsen du kjøper ikke er for tykk, siden sommeren kommer nå snart og det kan bli ubehagelig varmt med en tykk V-hals. Det er også lurt å gå for lyse farger. :)

For en litt mer casual look, med jeans og bare vanlig t-shirt, kan det være greit å et par kicks. Vans, Nike, Converse ..

Lenke til kommentar

Blå seilersko

Svarte skinnsko

Beige chinos

Blå chinos

Hvite jeans

V-hals genser

skjorte

parfyme

t-skjorter med motiver

2 lyse shorts

Piquèer

Jakke

Fin liste, men om jeg hadde vært deg hadde jeg droppet de blå seilerskoene. Og eventuelt kjøpt noen loafers, Jonas! har lagt ut bilde av noen meget pene i bildetråden. Du burde også legge til hvite plimsolls som thrice og Jonas! har sagt. Også må du passe på at de/den V-halsen du kjøper ikke er for tykk, siden sommeren kommer nå snart og det kan bli ubehagelig varmt med en tykk V-hals. Det er også lurt å gå for lyse farger. :)

For en litt mer casual look, med jeans og bare vanlig t-shirt, kan det være greit å et par kicks. Vans, Nike, Converse ..

Kicks har jeg ikke lyst på. Men skal legge til plimsolls ;) Har lyst på seilersko og så. Men noen som vil komme med forslag til jakke? :) Har begynt å få sansen for losjakke nå, men det er mange av dem jeg ikke liker. Og jeg vil heller ikke ha "frakk".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...