thrice Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeansene fra Acne er av ganske god kvalitet, og de har en god passform. Jeg synes ikke de koster for mye. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Mulig, har ikke prøvd dem. Men jeg vet hvertfall at en kan få tak i billigere bukser som funker fjell.. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hva slags bukser synes du er verdt den prisen da? Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Vet ikke egentlig, men kjøper helst bukser til under 1,5k når det finnes bukser som sikkert er like gode til tusenlappen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Cheap Monday har greie bukser til 500,- Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Langt i fra like gode som Acne. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Cheap Monday har greie bukser til 500,- Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Trudde du siktet til innlegget til Bob Dick. Hva er din definisjon av greie btw? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg ville valgt noen litt lysere plagg i tillegg nå som sommeren endelig har kommet. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Vet ikke egentlig, men kjøper helst bukser til under 1,5k når det finnes bukser som sikkert er like gode til tusenlappen. Jeg betaler gjerne 1500 per bukse hvis jeg vet at de har bra kvalitet og har god passform Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg er ingen ekspert, men ville kjørt på som sagt, (bukser har jeg ikke peiling på) Bruker dog mye v-shirts fra H&M da de er flotte og går under så å si alt ;D Av belte ville jeg kjørt et enkelt hvitt et. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg ville kjørt enkelt svart. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Vet ikke egentlig, men kjøper helst bukser til under 1,5k når det finnes bukser som sikkert er like gode til tusenlappen. Jeg betaler gjerne 1500 per bukse hvis jeg vet at de har bra kvalitet og har god passform Og jeg betaler gjerne 500 kr mindre enn det om jeg har muligheten, og hvis jeg vet at jeg får ei mer enn god nok bukse for den prisen ;p Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Jeg er ingen ekspert, men ville kjørt på som sagt, (bukser har jeg ikke peiling på) Bruker dog mye v-shirts fra H&M da de er flotte og går under så å si alt ;D Av belte ville jeg kjørt et enkelt hvitt et. Heller svart enn hvitt belte syns jeg. Syns hvitt blir mer "fjortiss-soss" stil. Kommer sikkert anpå såklart. http://modo.as/ds_product_info.php/cPath/3...products_id/395 Hvilken strørelse skal jeg velge hvis buksestørelsen min er 32/34? Jeg kan ikke dressstørelser. Endret 6. juni 2009 av Djfreedo Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Edit: leste feil, sorry Endret 6. juni 2009 av Bob Dick Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg ville dratt i en butikk og prøvd. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Forslag til jakke som passer til alt dette da? Helst både sommer og vinterjakke. Som ser bra ut og går ann å gå på utesteder med. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Trenchcoat. Ikke helt meg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Synd. Det er etter min mening det peneste man får tak i av jakker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå