Gå til innhold

Philips FWM799 - Problem med innstallasjon på Vista/Win7

Anbefalte innlegg

Heisann

For ikke å skape forvirring: det er snakk om et høyttaleranlegg som man også kan koble til PCen med USB-kabel. Anlegget heter Philips FWM799 Gameport Mini System og ser slik ut:

philips.fwm799.jpg

Da jeg hadde XP, funket alt helt fint, men da jeg gikk over til Vista fikk jeg ikke innstallert driverne. Etter en god del med feilsøking, ga jeg opp. Jeg prøvde nå igjen med Windows 7, men jeg får de samme feilmeldingene. Så har søkt på google, men finner veldig lite. Virker som et veldig sjeldent produkt, hehe.

Så lurte på om det var noen luringer her som visste råd.

Her er feilmeldingene:

Philips_problem_1.png

Dette er installasjonen (Ja, Philips har slått på stortrommen og bruker Flash...)

Anlegget er plugget til og jeg har valgt PC Link

Philips_problem_2.png

Dette får jeg opp ca 1/4-1/3 uti innstallasjonen. Jeg trykker OK (har plugget ut og inn)

Philips_problem_3.png

Og her stopper det opp. Den vil ikke forbi dette punktet, selvom jeg har gjort alt og alt skal være fint.

Noen ideer? Jeg har lokalisert setup-filen på CDen og kjørt den med adminrettigheter og/eller i kompatiblitetsmodus, men ingenting fungerer.

Jeg har også vurdert om en ledning eller hva, har blitt ødelagt/defekt siden jeg innstallerte på XP, men det er lite sannsynlig.

Alle innspill settes stor pris på!

Endret av nightzirch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...