Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kan jeg ha blitt forgiftet?

Gjest Forgiftet?

Anbefalte innlegg

Gjest Forgiftet?

Jeg jobber i en jobb der jeg der eg hjelper andre folk tilbake i arbeid. Har en klient som kanskje ville hevne seg litt på meg for noe. Etter å ha spist ei kake på jobb som han hadde laget så blei jeg sjuk, spydde og fikk diaré og etter det har jeg fått store søvnproblemer. Dette skjedde for 2 mnd siden ca, og det er først nå tanken har slått meg at det kan ha med søvnproblemene. Finnes det noe han kan ha puttet i kaka som kan ha forårsaket dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg jobber i en jobb der jeg der eg hjelper andre folk tilbake i arbeid. Har en klient som kanskje ville hevne seg litt på meg for noe. Etter å ha spist ei kake på jobb som han hadde laget så blei jeg sjuk, spydde og fikk diaré og etter det har jeg fått store søvnproblemer. Dette skjedde for 2 mnd siden ca, og det er først nå tanken har slått meg at det kan ha med søvnproblemene. Finnes det noe han kan ha puttet i kaka som kan ha forårsaket dette?

Hei.

Renslighet er ikke en demografisk tilhørighet til de du hjelper? "Folk tilbake til arbeid"?

Ellers kan det være ren ulykke, f.eks du ble smittet av "et eller annet" virus samme dagen som du spiste kaken.

;)

Vaio

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
Gjest Forgiftet?

Får rett og slett ikke sove, nesten ingenting. Tenker en del om natta, kanskje litt tankespinn. Men kan noe narkotika ha en sånn effekt over en så lang tid?

Lenke til kommentar

Oddsen for at dette dreier som narkotika er minimal da.

Du sier ikke noe om at du følte deg ruset eller annerledes den kvelden du kastet opp, enn at du har hatt en råtten mage, så da er det nok bare det.

Enten om du har spist noe, vært syk, tatt på et dørhåndtak noen ikke har vasket seg på henda før de tok i, fått en kvise i maten osv osv, mulighetene er mange.

At du tolker det til at noen bevisst har gjort dette mot deg klarer ikke jeg tolke annerledes enn at du er en smule paranoid ut fra hva du har skrevet foreløpig.

Lenke til kommentar
Får rett og slett ikke sove, nesten ingenting. Tenker en del om natta, kanskje litt tankespinn. Men kan noe narkotika ha en sånn effekt over en så lang tid?

Når du ikke få sove, tenker du på kake-episoden?

Lenke til kommentar

Ofte kan slike søvn-relaterte problemer være på grunn av placebo-effekter. Selv fikk jeg ofte ikke sove fordi jeg tenkte på det at jeg ikke greide å sove hver gang jeg la meg. Er det kun søvnproblemer du plages med nå?

Lenke til kommentar

Du må vurdere hvor mye din klient eventuelt har grunn til å hevne seg på deg. Har han litt grunn, moderat grunn, eller veldig god grunn? Har du gjort han noe alvorlig? F.eks. spredt alvorlige løgner om han.

Du skjønner, jeg vet hvor fristende det kan være å ønske at noen blir forgiftet... Men jeg har jo selvsagt ikke hatt noen planer om å gjøre dette selv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...