kerti Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 For dere som har vært litt rundt om i USA her, har dere opplevd noen problemer med å finne et sted å overnatte litt sent på kvelden? Har alltid forhåndsbooket hotell, men nå skal vi ta ting litt på sparket (har booket i de største byene), og blir til at vi stopper på noen småsteder underveis for å overnatte. Noen steder kan det nok bli ganske sent før vi bestemmer oss for å stoppe og sove, men vet ikke om det da kan være vanskelig å finne et sted? Erfaringer og tips mottas med takk Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Min amerikanske veninne hevder at dette ikke er noe problem å finne noe langs veien. Jeg satser selv på samme taktikk. Det sammen med kone og to barn. Som deg har jeg bestilt i de byene jeg har tenkt å være noen dager. Noe jeg også ville gjort om jeg måtte være på et spesielt sted en enkelt dag. Sam Endret 6. juni 2009 av SamBell Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Ikke noe problem! Man finner alltid mange moteller som er åpent 24/7 =) Lenke til kommentar
Gerber Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Så lenge du ikke er på litt øde steder så går det bra. Opplevde å komme litt sent til Yosemite og da var det meste stengt. Fant til slutt et motell som hadde en vakttelefon man kunne ringe. Billig ble det heller ikke, men det var nok noe vi måtte leve med... Lenke til kommentar
kerti Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Flott Høres bra ut! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 det skal ikke være noe problem med moteller i USA nei. var på klassetur i california og vi kjørte fra LA til San fransisco og i så godt som alle byene/bygdene der nede hadde moteller, og motel 6 (som vi bodde på for det meste) finns over alt, og de har døgnåpent og helt greie rom. ikke noe luksus eller noe men sengene er gode og selv om rommene ikke er så lekre så tilbringer man jo tia der med øya lukka så det gjør ikke stort men det er ikke så mange moteller som serverer frokost da! og de som serverer det har som oftest ho-ho's eller noen sleipe donuts og en kopp med dårlig kaffe å tilby. men det er aldri langt til mac donalds (som har overaskende god frokost) eller en Diner der nede da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå