Djfreedo Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hei. Kommer et kanskje et litt dumt og vanskelig spørsmål men jeg lurer på hva av gensere og jakker som passer til den stilen der man har olabukse, naglebelte og gjerne en del tatoveringer. Altså jeg lurer på hva som passer overdelen av kroppen hvis man går for den stilen. Teit spm kanskje. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hm, ser hvertfall for meg at en casual skjorte + en tøff slim skinnjakke hadde blitt kult. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 En åpen cardigan med en band-tee under kan være tøft. Skinnjakke er vel nesten et must for den stilen. Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 skinnjakke ja... band t skjorte, striper, rødt, svart, grått... t skjorte med noe rocka motiv, som hodeskaller, tattoo-motiv osv... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg klarer ikke å se noen form for rockstil hvor cardigan er involvert. Mine forslag: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå