Vi.Rus Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg trenger seriøst hjelp har ingen anelse av hva jeg skal skrive, har kun skrevet forskjellen av kulturlandskap og naturlandskap... Tema: Naturlandskap og kulturlandskap i Norge Foredrag skal handle om: Verdifulle naturlandksap og kulturlandskap i Norge.. Kan noen hjelpemeg ? Lenke til kommentar
1503 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg har ikke peiling, men jeg tror i alle fall folk kan hjelpe deg lettere om du også skriver hvilket fag det er snakk om, og på hvilket nivå (grunnskole, videregående, høgskole/ universitet). Lenke til kommentar
Vi.Rus Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg har ikke peiling, men jeg tror i alle fall folk kan hjelpe deg lettere om du også skriver hvilket fag det er snakk om, og på hvilket nivå (grunnskole, videregående, høgskole/ universitet). Geografi 1 klasse Vgs Lenke til kommentar
loco90 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Definisjoner på kultur- og naturlandskap Der står det bl.a. at fjorder er naturlandskap. Da kan du f.eks. plukke ut en fjord og fortelle litt om denne, f.eks. Hardangerfjorden. Du kan også kanskje si noe om "trusler" for naturlandskapet, som kraftlinjer gjennom uberørt natur osv. Verdifulle kulturlandskap Det er bare fantasien som setter grenser, og det her virker egentlig som en ganske grei oppgave som du kan tolke litt som du vil. Lykke til=) Lenke til kommentar
Vi.Rus Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Definisjoner på kultur- og naturlandskap Der står det bl.a. at fjorder er naturlandskap. Da kan du f.eks. plukke ut en fjord og fortelle litt om denne, f.eks. Hardangerfjorden. Du kan også kanskje si noe om "trusler" for naturlandskapet, som kraftlinjer gjennom uberørt natur osv. Verdifulle kulturlandskap Det er bare fantasien som setter grenser, og det her virker egentlig som en ganske grei oppgave som du kan tolke litt som du vil. Lykke til=) Tusen Takk ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå