Gå til innhold

Ny iPhone i sommer

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg skal få kjøpt meg en ny mobiltelefon i sommer, helst en av disse smarttelefonene. Jeg lurer på om noen som har hatt erfaring med iPhone kunne svare meg på hvordan denne blir? Er dette en veldig bra telefon? Har ikke prøvd iPhone før, men jeg sikler på en nå. Prisen ser heller ikke så dårlig ut så kan det være greit og slå til på denne i sommer?

Et annet alternativ er Nokia 5800. Noen som vet hvem som er best av disse? Hvorfor er denne bedre enn iPhone, eller iPhone bedre enn 5800? Hadde vert fint om noen som har erfaring med 5800 også kunne ytret sine meninger om denne mobilen for den frister denne også!

Håper på hjelp og svar fra folk her!

Endret av Blizzzard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du surfe mye på nettet ville jeg hatt en iphone. Skal du høre på musikk, ringe osv. ville jeg tatt en 5800.

Touchskjermen til iphone er mye bedre enn noe annet på markedet. Men skjermen til 5800 er til gjengjeld mer enn god nok (synes jeg :) ) 5800 Er også en god del billigere.

Lenke til kommentar
Skal du surfe mye på nettet ville jeg hatt en iphone. Skal du høre på musikk, ringe osv. ville jeg tatt en 5800.

Touchskjermen til iphone er mye bedre enn noe annet på markedet. Men skjermen til 5800 er til gjengjeld mer enn god nok (synes jeg :) ) 5800 Er også en god del billigere.

Er mest ute etter å sitte på nett og sånt ja. Den er vel brukelig til å ringe med også? Musikk har jeg mp3 spiller til så det er ikke så viktig. Om touchskjermen er bedre på iPhone så går jeg nok for den. Takk for hjelpen! :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...