safags Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) KJØPT NY SYKKEL! Pluss at jeg får kvinnebesøk i morra Grattis! Sykkelen altså. Den er trofast, du får ri den når du vil og klager aldri. Dro litt på smilebåndet når jeg leste den Endret 18. juni 2009 av Alastor Link til originalinnlegg fjernet. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Lo litt der ja Men.. husk å lese retningslinjene for dette forumet, du må fjerne brukernavnene til de du har postet om. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Morsom denne ja Men retninglinjene for forumet sier at man kun skal fjerne navnene om de kan henge ut personer (tror jeg? brenn meg om jeg tar feil), noe denne ikke gjør. Lenke til kommentar
safags Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Byttet for sikkerhets skyld Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 So true Synd at sykkelen min er i ustand nå, har bare kjerringa i gjenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå