Gå til innhold

Forslag og innspill til "far og sønn" ferie?

Anbefalte innlegg

Pappa og jeg har tenkt oss på ferie i sommer, men har ikke ideer. Jeg skal til Tyrkia og utenom, men vil oppleve noe med pappa også. Begge av oss liker å oppleve nye ting og steder. Av ulike grunner er det uaktuelt med en hard fysisk krevende ferie denne sesongen.

I tankene har jeg en litt avslappende tur som ikke bør overskrive en uke.

Hva anbefales? Er åpen for alle forslag. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis begge liker fotball(eller en annen sport) vil jeg anbefale at dere tar en tur hvor dere ser en kamp eller to også opplever den byen dere er i. Jeg var i manchester og så United spille med min far. Vi hadde det utrolig koselig sammen, bare vi 2. Beste ferien ever, og grunnen er faktisk ikke kampen, men at jeg var der med pappa. Kampen var prikken over i-en- :)

Lenke til kommentar

Ingen av oss har MC-lappen dessverre. Men kunne godt tenkt å prøvd det, virket kult. Angående fotball så er det United det går i her også, jeg skal tenke litt mer på forslaget ditt, ikke dumt å gjøre noe sånt.

Jeg skal til "syden" med noen andre i sommerferien, tror det er nok med en tur i den type varmere strøk.

Lenke til kommentar

For meg lukter dette byferie, men ikke nødvendigvis storby.

Mitt forslag er derfor at dere plukker ut en by dere ikke har vært i, eller en by dere liker.

Manchester bør dere la ligge til en årstid det faktisk spilles fotballkamper der, eller eventuelt utsette ferien til etter seriestart.

Sam

Lenke til kommentar
Da er vi ihvertfall inne på hans interessefelt spesielt.

Hvis dere da ønsker å reise så er Canada/Alaska konge! Man kan hive seg på sånne som arrangerer jakt/fisketurer eller forske litt å ta det uten en masete fjott som "kan alt"

Masse flott natur i det nordlige Nord Amerika, verd å oppleve!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva med villmarkstur? Hvis dere har telt, soveporser, støvler osv er det jo bare å legge ut på tur. Femundmarka feks. Der kan man ta båt innover å legge innover i Ødemarka. Eller med kano. Selv padlet jeg ned ei elv i svenske Norrland for noen år siden. (Leide kano og utleier kom å hentet oss etter 3 dager på avtalt sted!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...