kyllingvippen Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Største idioten som finns http://www.thetoque.com/020709/softwarepirate.htm Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 idiot og idiot.. Jeg synes han var morsom, jeg... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 idiot og idiot.. Jeg synes han var morsom, jeg... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Morsom ja! er alt jeg har å skrive. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 jepp, var jo morsom den og strengt tatt så er det da mange som føler det slik som " Jesse" Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg er enig i at noen spill, som du betaler 500kr for er for kortvarige, men så må man legge merke til at, det er ikke mye man får for 500kr i samfunnet nå til dags. Men idioten i artikkelen klager på spill han ikke har kjøpt, det blir for drøyt jeg brukte 2 og en halv time på å laste det ned, for deretter å kun spille i 29 timer, det er 2 bortkasta blank cd'er For en idiot, kjøp spillene, så skal jeg høre på klagingen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå