Gå til innhold

[Løst]Hvordan tjene penger?


Sk!ppy

Anbefalte innlegg

Hei.

 

har spart siden starten av 2009 til en tv! har nå fått 3447 kr, og tv'en koster 3895 kr,

 

3895

-3447

=448 kr

 

Altså mangler jeg 448 kr til tv'en jeg sikler etter!

 

Sparer til denne tv'en: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=445333

 

Tips til hvordan tjene penger foran pc?

 

jeg eier 2 domener, jeg kan php, html, css. jeg har dessverre nettopp sluttet å gå med avisen, men fikk ivertfall 3500 i siste lønning :)

Jeg har tenkt å klippe gresset, for 50 kr vær gang.

 

Noen andre tips? :)

 

TakK På Forhånd

 

Til Mod'S

 

 

Er dette feil kategori, vennligst flytt. og ikke slett? :(

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå på Omegle.com, finn en som vil se deg naken og gi han et lite show. Tjener sikkert greit på det vil jeg nå tro.

 

edit: Finnes jo enkelte som vil ha en band-side o.l. til en billig penge. Du kan jo prøve deg der.

Annet enn det blir det vel husarbeid & gressklipping antar jeg

Endret av Mr.Graves
Lenke til kommentar
Vurdert å samle inn flasker og pante dem?

 

Nei.

Det går neppe, da det har halve 8. Trinn funnet ut er en fin måte å tjene cash på til klassetur.. kanskje jeg kan samle noe penger til klassetur jeg og, og bare ta 99% selv..? Har ikke tenkt å være med anyways

Lenke til kommentar

-Prostitusjon...

-Selg Kola...

 

Men seriøst, få deg en jobb. Ikke bare tjener du penger til en enda bedre tv, men du får gode erfaringer med på kjøpet. Enten det er Rema eller lignende, så er det bare bra. Å få jobb som telefonselger er supert. Driiiiiita kjip jobb, men de fleste holder bare ut i 1-2 måneder. Ikke bare tjener du litt, men å ha selger på CV er superdupert. Du er vel kanskje for ung til det ?

 

Ellers kan du jo ta 300-400 for å lage en webside til noen ? Hvis du er ganske flink da, men siden du kan både php og css er du bedre enn meg, for å si det sånn :) Sikkert mange spilleklaner som ønsker en side... Pass på at du får pengene !

 

Lykke til !

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Heng opp en lapp på borettslagets postkasse-stativ med "Jeg gjør alt slags arbeid for penger"

 

Du har vel ikke rett og slett spurt dine foreldre om de siste kronene da ?

 

..Og du må nesten begrenge frakten med i totalprisen for TV'en ;=)

Lenke til kommentar

Finn klaner på f.eks IRC eller hvis du spiller bør det gå greit. Husker i gamle dager da vi spilte som værst (glad jeg ikke spiller noenting den dag i dag, veist åff taim!!!) hadde vi ingen hjemmeside, og en som spilte på laget vårt lagde en rimelig dårlig en.

 

Sikkert bra marked for det den dag i dag. Kan jo være greit å ha på CV hvis du går videre med Web-design?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...