Gå til innhold

[løst]Utestengelser og annet snusk!

Anbefalte innlegg

Hei. Ble utestengt i 3 mnd for å ha diskutert med et par moderatorer. De var veldig dyktige til å fremprovosere aggresjon hos meg og andre brukere. Mine innlegg ble sitert slik fanden leser bibelen, og innhold og meninger ble dratt ut av sammenheng, slik at jeg skulle fremstå i et veldig dårlig lys. En egen tråd ble opprettet, der jeg som person ble diskutert av moderatorer, og andre brukere. Slikt er vel å forvente når forumet modereres av "fanboys" og bedrevitere, som alltid har rett og aldri kan ta feil. Greit nok, men det som virkelig er bekymringsfullt er måten min klage ble behandlet på. Sendte en lang og velbegrunnet klage, der jeg redegjorde for forhistorien til min adferd. Fikk bekreftelse på at saken var mottatt, og ville bli behandlet i nærmeste fremtid. Dager gikk, og ble til uker, uten at jeg hørte så mye som et pip. Prøvde da å komme i kontakt med en i forumstyret, og lyktes med det til slutt. Ble da lovet fortgang i saken. Dager kom og dager gikk. Dager ble igjen til uker, for så til måneder. Uten at jeg hørte så mye som et pip. Jeg har så og si sluttet å lese hardware, amobil, og akam, da jeg finner innholdet meget amatørmessig, og det finnes mye bedre alternativer å velge blant, så jeg har ikke giddet å forfølge denne saken med det fokus den egentlig fortjener å ha. Jeg vil med dette gjøre andre brukere oppmerksomme på at det hersker total anarki blant moderatorene på dette forumet, og jeg vil oppfordre alle til å finne seg en ny lekeplass for diskusjon. Finn da gjerne et forum som tillater diskusjon, der moderatorene gjør jobben sin som moderatorer, og ikke som diktatoriske provokatører og usympatiske ledere. Det at jeg ikke får svar på mine gjentatte henvendelser er jo ikke annet enn et bevis for at min påstand står, og den står sterkt!

En annen ting som skjedde samtidig, var at min nabo registrerte seg på forumet, mest for å følge med hva som skjedde med meg. Han fikk være bruker i et par uker, uten å ha diskutert i en eneste tråd, men så kom en av de diktatoriske moderatorene og fjernet ham som bruker, med den begrunnelse at hans ip-adresse var for lik min!! Vet ikke om han forfulgte saken, men han var temmelig overgitt over hvor amatørmessig dette forumet var moderert. Han er forøvrig en ivrig bruker på et annet forum, og har ingen interesse å bli bruker av dette forumet, så jeg tipper han lot hele saken ligge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Nå er det liten interesse i å diskutere saken offentlig, det er mer til hensyn for deg som bruker og en fast føring for å unngå at brukere blir uthengt. Vedrørende klagen din så fikk du et langt og fyldig svar og det ble sendt for endel uker siden. Det ligger i systemet så det er blitt sendt.

Nå behandler vi normalt alle henvendelser fra utestengte brukere til sist, grunnet at vi velger å prioritere brukere som forholder seg til retningslinjene fremfor de som ikke gjør det. Dette av prinsipp, fordi vi ikke ønsker at brukere som bidrar utifra de premissene som eksisterer ikke skal måtte vente og lide fordi brukere som har prestert å få seg utestengt krever å få oppta tid og resurser. Men i ditt tilfelle ble det nå svart rimelig kjapt, litt fordi det er snakk om en klage og mulig feil fra moderatorteamets side. Det ble brukt mye tid og resurser på saken og den ble prioritert foran veldig mange henvendelser fra brukere som ikke har havnet i noe klammeri. Kanskje greit å sjekke om den ikke ligger gjemt i innboxen eller annet? Men jeg vil nå uansett sende den på nytt til deg ila helgen.

Tråden forblir stengt da vi ikke ønsker å diskutere enkeltsaker på forumet. Spesielt ikke når den aktuelle brukeren ikke har tilgang til forumet. Brukerne får selv gjøre seg opp en mening om det hersker anarki eller ikke vedrørende moderatorteamet. Ikke helt en virkelighet jeg personlig kjenner meg igjen i, men det får andre bedømme selv. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...